Hodeomkrets..

Rosa termos

Elsker forumet
Hvilken hodeomkrets hadde junibarna da de ble født?

Kom til å tenke på det i dag, ei venninne av meg fødte en nyyydelig liten gutt i går<3 Med en hodeomkrets på 38 cm[:)] Det synes jeg hørtes voldsomt stort ut, vesla hadde hodeomkrets på 33 cm, så det er 5 cm forskjell det! Ikke vet jeg hva som er "vanlig", men hvor stort hode hadde ditt barn da det kom til verden?[:)]

Adrian kom jo i uke 34 da, men han var faktisk 34,5 cm [:)] Han var veldig fin og rund i hodet til å være prematur, hadde ikke prematurtrekk over seg i det hele tatt, annet enn at han bare veide 2522 gram [:D]

Her var den 35cm mener jeg å huske.

Tror det var 35...

35cm her også

Her var det 36 cm:)

37 cm her, men det var bare ca, siden det var vanskelig å måle hodet hennes fordi hun hadde stanga så lenge før hun kom ut. 

34 hos meg.

dattera til en jeg kjenner var 38cm, og hun spjera(staves riktig?) helt vilt, så ble keisersnitt på nr 2...

37 cm

Begge mine gutter hadde hodeomkrets på 32cm da de ble født. Men de er født litt for tidlig da. Tørr ikke å tenke på hvordan det er å presse ut en med 38 i hodeomkrets[8D]

Aron var 37 cm rundt hodet, men han kom jo 10 dager på overtid

snuppa var 37cm, og vi fikk beskjed om at det "normale" var mellom 35 og 37cm :) så 38 er jo ikke så stort da ;)

mener Michelle hadde 35cm

ORIGINAL: LilleSitron

Tror det var 35...

mi kom 9 dager før termin med hodemål på 33 cm..

Imre kom 3 uker før termin med en hodeomkrets på 37, så takk gud for at han kom før termin?!?! Hehe..

Husker ikke helt, men vi tror det var 34..  født i uke 35..

Storesøster født i uke 28 hadde en hodeomkrets på 28 cm..  DEt var lite hue det..  :)

Min kusine har fått to barn vaginalt, med hodeomkretsene 38 og 39..  Måtte ikke sy noe....     Syntes det holdt med 34 jeg..  he-he..

Back
Topp