hodeomkrets på baby

LitenNovemberSpire

Flørter med forumet
Hallo rugende damer :D

Var på ultralyd i dag og er 23+3 i dag :D Fikk høre at baby har hodeomkrets på 22cm. Jeg sliter litt med den gamle matten å lurer på hva dette er i diameter igjen? Jeg lurer på hva dere har i hodeomkrets pr dags dato og ca hvor mye de vokser frem mot termin, litt morsomt å prøve å regne på det og se om det faktisk stemmer ved termin om føder da :D

Ellers stod alt bra til med den lille jenta mi og såååå glad for det, helt fantastisk å se henne igjen :D

Flere som har vært på ekstra ultralyd i det siste? Ligner mer og mer på liten baby nå :D <3

Er det noen som bruker dm? :p hehe

Det er ihvertfall 2,2 dm ;) 10cm i 1 dm.

Vet ikke hva hodeomkrets på lillebror er nå, men frøkna var 34 cm da hun ble født. Nå er hun vel ca 47 cm, 1 år gammel :)

Hahaha stemmer, så 22cm/3,14 = 7 cm :D

Syntes 22 cm hørtes veldig mye ut i uke 23/24 jeg da, men vokser vell ikke såååå mye nå som i starten? :D

Mine to har vært små i hodeomkretsen når de ble født. Har aldri fått målt mens de var i magen. men de var 33 og 33.5 cm i omkrets

Mine to har vært små i hodeomkretsen når de ble født. Har aldri fått målt mens de var i magen. men de var 33 og 33.5 cm i omkrets
Mener mamma sa at jeg og min bror ikke var spesielt store hoder. Jeg har forsovet lite hode i dag så regner med det stemmer da. Har liksom på innerst på caps om jeg skal bruke det, samme gjelder min mann, men kan være hun lille i magen har stort da, vet jo liksom ikke. Men følte 22 var veldig mye til å være så kort som 23/24 uker på vei nå hahah, aner ikke hvor mye de vokser frem til termin :) Satser på normale jeg da, så sexlivet ikke blir ødelagt for resten av livet :D

Mener mamma sa at jeg og min bror ikke var spesielt store hoder. Jeg har forsovet lite hode i dag så regner med det stemmer da. Har liksom på innerst på caps om jeg skal bruke det, samme gjelder min mann, men kan være hun lille i magen har stort da, vet jo liksom ikke. Men følte 22 var veldig mye til å være så kort som 23/24 uker på vei nå hahah, aner ikke hvor mye de vokser frem til termin :) Satser på normale jeg da, så sexlivet ikke blir ødelagt for resten av livet :D
Det går nok fint vet du. Mannen min er stor i hode per i dag jeg er liten og barna er også små i hodet. Så satser på alt går bra. Vet ikke hvor mye de vokser i svangerskapet i hodet, men for de fleste så ender det godt.

Det går nok fint vet du. Mannen min er stor i hode per i dag jeg er liten og barna er også små i hodet. Så satser på alt går bra. Vet ikke hvor mye de vokser i svangerskapet i hodet, men for de fleste så ender det godt.
heheh, vet ikke hvorfor jeg uroer meg så mye for dette, men tipper det har noe med fødehistorien til venninna mi. Hun fødte normal baby med normal størrelse, men hodet på ungen kom i full størrelse :O så har nok vært litt stuck med meg denne historien hahah

Mine unger har vært 35 i hodeomkr 2 uker på overtid nr 1! Og 37 i hodeomkr 3 dager over termin og 36 i hodeomkr 9 dager før termin, de vokser fort i en periode og så sakte i en periode

heheh, vet ikke hvorfor jeg uroer meg så mye for dette, men tipper det har noe med fødehistorien til venninna mi. Hun fødte normal baby med normal størrelse, men hodet på ungen kom i full størrelse :O så har nok vært litt stuck med meg denne historien hahah
ja er litt skummelt å høre på andre sine fødehistorier. Alle har ulike opplevelser, men forstår at en lar seg påvirke av historiene når en ikke har vært bort noe liknende før.

Back
Topp