Hodemål i uke 11

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har opplevd at de tok hodemål på TUL så tidlig som i uke 11? Jeg greier ikke huske hva de gjorde med førstemann

Det ble sjekket hodemål når jeg var på ul i uke 9+5 :) Det og crl.

Var det samsvar på målene og hvor langt du var komt? Da jeg var idag var crl 10+2 mens hodemål rundt 8+5. Jeg blir jo litt bekymra da..

Var det samsvar på målene og hvor langt du var komt? Da jeg var idag var crl 10+2 mens hodemål rundt 8+5. Jeg blir jo litt bekymra da..
Hm, det nevnte hun ikke noe om. Jeg tror de i hovedsak bruker crl på tul altså, men du kan jo kanskje ringe å høre med de? Regner med de hadde gitt beskjed hvis det var noe å reagere på :-)

Hm, det nevnte hun ikke noe om. Jeg tror de i hovedsak bruker crl på tul altså, men du kan jo kanskje ringe å høre med de? Regner med de hadde gitt beskjed hvis det var noe å reagere på :)

Ja det er crl jeg husker fra førstemann, helt til rundt uke 17-18 da de målte hode, lårbein
Hun sa ikke hun trodde noe var galt, bare at hun tippa fosteret var en plass midt mellom.

Ja det er crl jeg husker fra førstemann, helt til rundt uke 17-18 da de målte hode, lårbein
Hun sa ikke hun trodde noe var galt, bare at hun tippa fosteret var en plass midt mellom.
Hva mener du selv du er da hvis du har ca peiling på syklus? :)

Va på tul i går, 10+4. Ble målt til 10+6. Hun målte crl, hodemål og magemål på lille.

Back
Topp