hodeleie hva er det??

snappi

Elsker forumet
Ja, dere leste riktig...[8D] min lille prins har nemlig ligget i seteleie gjennom hele svangerskapet, og nå vet ikke JM lenger hvordna han ligger så jeg skal på UL på fredag. Men jeg lurer på om noen kan forklare med om det er noen bevegelser som kan tyde på at han nå ligger med hode ned?? Har jo aldri opplevd det, så jeg vet ikke hvordan det skal kjennes.. krysser det jeg har for at han har snudd seg med hodet ned nå!!

Har selv ei lita tuppe som ligger i sete, skal til UL imorgen. Vet at mange klager på at de har vondt i ribbbena når barnet ligger med hodet ned. Men jeg vet ikke helt jeg heller. Håper prinsen din har snudd seg da[:D]

ORIGINAL: lillevenn

Har selv ei lita tuppe som ligger i sete, skal til UL imorgen. Vet at mange klager på at de har vondt i ribbbena når barnet ligger med hodet ned. Men jeg vet ikke helt jeg heller. Håper prinsen din har snudd seg da[:D]

Trym har ligget med hodet ned hele veien, men har ikkje kjent noe oppe ved ribbeina fordet....

Det er vel alt hvordan de ligger, hadde ihvertfall to venninner som gikk helt skevt i slutten pga at de var så mørbanket i den ene siden ved ribbene.

da er det med andre ord ikke lett å tolke bevegelser for å finne ut leie.. i dag hadde jeg en stor "kul" øverst på ene siden av magen så jeg klarte ikke bøye meg fremover... og det kjennes ut som om han tråkker ned i lysken min, men JM sa at det kunne jo være en muhammed ali (bokseren) som var i magen min... blir spennende med UL.. Lykke til "lillevenn", og hold oss oppdatert om hvordan tuppa ligger[:)]

Lykke til til deg også "snappi", du må og holde oss oppdatert?

Back
Topp