hodeleie eller seteleie?

Neah

Gift med forumet
hvilken uke er du i? og hvordan ligger babyen i magen nå?

jeg er i uke 32 og snuppa ligger med roma ned og hodet godt plassert opp i venstre ribben :)

Prinsen min ligger med hode ned i bekkenet :)
34 uker

Jeg aner ikke, men kjennes ut som hode er ned og at jeg kjenner ryggen og rompa langt opp i magen. Håper det er rett.[:)]
Er 33 + 4 idag. Skal til jordmor til onsdag neste uke. Håper ho kan kjenne åssen han ligger da.[:)]

jeg er i uke 31 i morgen, og lillegutt ligger høyt oppe og helt på skrå! noe som er til mors store fortvilelse iblant siden jeg er litt øm i ribbeina ;)  så jordmor sa idag at vi må være litt tolmodig med han, så vender han nok nesa nedover til slutt [;)]

Er 34+5 og hun ligger med hodet ned[:)]

Uke 33 og hodeleie. Det kjennes noen ganger ut som om hun har tenkt seg ut allerede. [8D]

vet ikke.. men på 3d ultralyd i uke 28 så lå a med hodet ned.. og jordmor trodde det samme i uke 30 eller 31. [:)]

E i uke 34+3 å lilleguttn ligg med hode ned [:)]

Uke 34 og begge ligger med hode ned og rumpa godt inni ribbeina på hver sin side...

34+3, og vesla har satt seg godt til rette i seteleie. Legene tviler på at hun kommer til å snu seg pga lite fostervann..

Babyen lå i seteleie på UL i uke 32, men føler han har snudd seg. Skal tilbake på UL i uke 35, satser på hodeleie![:)] Ellers blir det akupunktur for å få snudd han, og evt. manuell snuing.

Jeg aner faktisk ikke [&:]

Sist jeg sjekket (uke 27) eller noe, låg hun med rumpa ned. Bare noen dager tidligere låg hun med hodet ned. Nå er vel plassen blitt mindre, og det føles mer ut som at hun ligger med hodet ned. Men aner jo ikke. Er bare spekulasjoner fra min side.

Skal til jordmor først om litt under 2 uker. Blir spennende å høre hvordan hun ligger. Det eneste jeg gruer meg til fødsel, er at hun skal komme med rompa først [&:]

Lillegutten her har for det meste ligget med hodet nedover. Nå ligger han med hodet ned og ryggen ut på min venstre side...Og sånn blir han nok liggendes frem mot fødselen. har ikke så stor plass til å gjøre de største krumspringene nå lenger...He he.
[:D]

tulla mi ligger med hodet got ned i bekkenet..
med rompa plasert godt oppundre ribbeina på høyreside.. så hu sparker masse mot venstreside..
hu veide oxo 2000g var å så på hu i går.. uke 31+5

Jeg er 33+2 og babyen ligger med hodet ned. Tror hun har gjort det så og si hele tiden siden uke 26. Det samme gjorde storebror:)

er 31+4 og lillegutt ligger nedover og er godt festa allerede [;)] får bare håpe han ikke løsner igjen, som gutten til venninda mi gjorde.. han festa seg i uke 34 og løsna i uke 39[&:] blei veldig lang fødsel pga dette, han festa seg ikke før en stund etter pressriene begynte...

jeg er 32+2 og begge bebisene ligger med hodet ned :) håper de fortsetter med det.. gyn mente det var liten sannsynlighet for noe annet siden de har ligget sånn i over 4-5 uker nå..

eg er 34+6 jenta mi ligger i hodeleie..

Back
Topp