Hodefoting

Bellatrix

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Når begynte barnet ditt å tegne ansikter/hoder og evt. hodefoting?

Min datter fyller 2 år og om ca 1 mnd, og idag tegnet hun for første gang et ansikt!
Ble så overrasket. Hun har lenge tegnet "ball" som hun sier. Og idag kom ansiktet, med 2 øyne og 1 munn =) Ble så overrasket og stolt.
I tillegg kan hun nå kjenne igjen navnet sitt og skriver forbokstaven sin :) (ja, litt skryt, men det er vel lov?? Hehe)

Så spørsmålet er: Når tegnet ditt barn ansikt/hodefoting?

Jenta var vel rundt tre år, trur eg. Ganske "normal". Rundt 4 1/2-årsalderen fekk dei kropp og. Eg har ein herleg teikning frå akkurat den perioden... Mennesket har fått hovud, kropp og bein, men armane veks framleis ut frå sida på hovudet. Sjarmerande!

Guten min begynte veldig seint å teikne (hadde ingen interesse for det, men det er ikkje så rart heller, då vi fann ut at han trengte briller med +7,5 i styrke litt før han fylte 4), så han hoppa over hodefotingstadiet og det første mennesket han teikna, rundt fem år gamal, hadde både hovud og kropp.

...og ja! Det er lov å skryte litt. Flinke jenta di, når ho først har begynt å teikne ansikt tar det neppe lang tid før det blir eit heilt menneske.

Han hoppet over det. Etter meningsløse kruseduller gikk han som treåring over til "lekeskriving" og så til ordenlige bokstaver. og så kom fulle detaljrike mennesker rett etter det.

Back
Topp