hodeform på baby

Bringebærdrops

Elsker forumet
hei :)

Jenta mi sover alltid på en av sidene når ho sover. Dette har ført til at ho har blitt litt flat på idene, forran på hodet. Det har blitt bedre nå i det siste, og jeg har egentlig ikke bekmra meg sånn kjempe mye over det..

Men så var jeg hos helsesøster og ho sa de måtte ta røngten dersom det ikke gikk helt vekk før 3 mnds kontrollen.. Teodde det var vanlig at hodene dems forma seg? Og det er jo ikke ekstremt mye heller.. Har jo sett bilder av meg da jeg var liten, og jeg hadde også litt "innoverhode" forran på sidene.

Syns ikke det er så ille jeg da... ?

Hvordan er hodene til deres?

jeg har ikke merket noe "flathet" på hode til min datter..men bør kanskje se litt etter.. har ikke tenkt noe særlig over det.. .

Viss ho sover mye på en side, så kan du prøve kiropraktor en tur. Kan være at ho har en låsning i nakken som gjør det ondt å ligge på andre siden. Vår låg bare på høyre side før vi gikk til kiropraktor og nå veksler ho fint mellom begge sider.

gravidsol skrev:
Viss ho sover mye på en side, så kan du prøve kiropraktor en tur. Kan være at ho har en låsning i nakken som gjør det ondt å ligge på andre siden. Vår låg bare på høyre side før vi gikk til kiropraktor og nå veksler ho fint mellom begge sider.

Ho sover egentlig på begge sider. Men aldri rett på bakhodet, derfor blir ho litt flat. Uansett så er det kanskje lurt å ta en tur.. :P Kanskje det er en grunn til at ho bare vil sove på sidene.

Jeg har vært litt nazy på det å bytte side faktisk da det virket som at han hadde en favorittside helt i begynnelsen, men nå har det gått seg til og han er like flink til å bruke begge sider...

Skjeve er jo mange babyer! Men det skader jo ikke med en sjekk da, PingvinenA :)

Lambi`83 skrev:
Jeg har vært litt nazy på det å bytte side faktisk da det virket som at han hadde en favorittside helt i begynnelsen, men nå har det gått seg til og han er like flink til å bruke begge sider...

Skjeve er jo mange babyer! Men det skader jo ikke med en sjekk da, PingvinenA :)

Nei, da.. Men jeg syns det høres så alvorlig ut med røngten.. Og som alle mammaer, blir jeg overnervøs.

pingvinenA skrev:

Lambi`83 skrev:

Nei, da.. Men jeg syns det høres så alvorlig ut med røngten.. Og som alle mammaer, blir jeg overnervøs.

Du er bitt av den basillen du også ja :P

Back
Topp