Hode

Linni

Forumet er livet
VIP
Såg bilde av gutten til Ylva som ligger på magen og har hode godt oppe.
Gjør alle deres barn det???
Tulla mi er 10 uker på mandag og hater å ligge på magen så hu gjør ikke det.
Bare jeg som lurer litt igjen [;)]

Alexander liker ikke noe særlig å ligge på magen han heller, men han er veldig sterk i nakken så jeg tror nok han kunne klart. Men jeg har ikke sett det. Han er 8 og en halv uke.

Mi liker ikke så godt å ligge på magen..bare en bitteliten stund. Men hun er VELDIG sterk i nakken. De kommenterte det til og med på helsestasjonen.
Har også fått komentarer på det helt fra hun ble født at hun er veldig sterk i kroppen. Første gang legen kjente på magen hennes på sykehuset, gjorde han store øyne og sa; "jøss! hun her har veldig sterke magemuskler!"
Det er nesten sånn at jeg blir bekymra den veien..siden alle komenterer det.....
Men jenta di er helt sikkert normal, noen liker bare ikke å ligge på megen, for da må de jobbe for å se noe....mye kjekkere å ligge på ryggen[:D]

Hei Linni[:)]
Det at Brynjar er så sterk i nakken er av den enkle grunn av at han er helt motsatt av jenta di[;)]Han haaater å ligge på ryggen!Han snur seg fra magen til ryggen,men greier ikke å snu seg tilbake på magen igjen.Du kan tro det blir ramaskrik da[;)]De eneste situasjonene han godtar å ligge på ryggen er når jeg steller han og når vi er ute å triller,ellers foretrekker han å ligge på magen å se på ting og kose seg.
Synnøve var akkurat på samme viset med dette å ligge på magen,så de er akkurat samme ulla ungene mine[;)]

Er utrolig individuelt dette med ungene gitt.Noen er av den urolige sorten slik som Brynjar-her må det skje ting når han er våken.Da skal han helst stå i fanget å hoppe,bli bært rundt omkring for å se på ting eller sitte å stirre på støvsugeren(som er kjempespennende pga at den bråker sånn[;)])eller bli syngt å pratet med.Han synes det er kjempemorsomt å herme etter meg med trutmunn,rekke tunge eller prøve å si samme lydene som meg.Slik var Synnøve også!
Men derimot har min mor fortalt meg at jeg var av den kokrolige sorten som satt i vogna å suttet på tommelen til jeg sovna.Jeg laget ikke en lyd og var heller ikke av den aktive sorten da jeg var baby.Broren min derimot prøvde å gå da han var 6 mnd og fikk det til da han var 8 mnd og var turbo fra han sto opp til han la seg.

Lillepia di tar det i sitt eget tempo og alt det andre kommer av seg selv etterhvert vet du[:)]

Gutten min liker heller ikke så godt å ligge på magen, men han gjør det innimellom for at han skal bli sterkere i nakken..
og nå løfter han hodet fint og holder det oppe en stund hver gang[:)]

Back
Topp