Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til tider så kjennes det ut som babyen snur noe fælt på hode eller armene er nede med hode. Kjenner det stikker godt langt nede til tider. Ubehagelig.
Hahaha! Digg! Tafser skikkelig liksom.Jeg hadde også sånn... Og da de skulle ta vannet så fant de ut at pøbel-Indi hadde ei hånd over hodet som hun "klorte" med... Dvs, vannavgangen ble utsatt og jeg måtte vente enda mer!
Såeh, dersom ikke hodet er festet og sånt, er det ikke umulig at babyen er overalt med de armene![]()
Hode var så å si festet på forrige kontroll. Er skikkelig ubehagelig. Måtte stoppe opp på butikken i dag fordi det stakk sånn.Jeg hadde også sånn... Og da de skulle ta vannet så fant de ut at pøbel-Indi hadde ei hånd over hodet som hun "klorte" med... Dvs, vannavgangen ble utsatt og jeg måtte vente enda mer!
Såeh, dersom ikke hodet er festet og sånt, er det ikke umulig at babyen er overalt med de armene![]()
Off å jeg som egentlig ikke er lei av å være gravid enda. Men den stikkingen kan godt hi segHar det sånn jeg og!! Masse hver dag, kjempe ubehagelig. Håper det skjer noe snart![]()
Stopper litt opp og sutrer litt inni meg selv. Må bøye meg litt fremoverHva gjør dere når det stikker? Jeg liksom rugger litt på meg og sprer beina. Haha! Må se så dumt ut!!!