Hode til babyen

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Til tider så kjennes det ut som babyen snur noe fælt på hode eller armene er nede med hode. Kjenner det stikker godt langt nede til tider. Ubehagelig.

Jepp! Kjennes ut som han prøver rømme, eller bare falle ut:hilarious: stikker fælt når de beveger seg ned og evnt fester seg

Helt normalt :-) Er mye nerver babyen kommer borti :-)

Jeg hadde også sånn... Og da de skulle ta vannet så fant de ut at pøbel-Indi hadde ei hånd over hodet som hun "klorte" med... Dvs, vannavgangen ble utsatt og jeg måtte vente enda mer!

Såeh, dersom ikke hodet er festet og sånt, er det ikke umulig at babyen er overalt med de armene :p

Jeg hadde også sånn... Og da de skulle ta vannet så fant de ut at pøbel-Indi hadde ei hånd over hodet som hun "klorte" med... Dvs, vannavgangen ble utsatt og jeg måtte vente enda mer!

Såeh, dersom ikke hodet er festet og sånt, er det ikke umulig at babyen er overalt med de armene :p
Hahaha! Digg! Tafser skikkelig liksom.

Ser for meg at mini starter sånn;

ImageUploadedByBV Forum1454608532.592107.jpg

Også blir det kaving med armer når det ikke funker ;) Hihi

Hode var så å si festet på forrige kontroll. Er skikkelig ubehagelig. Måtte stoppe opp på butikken i dag fordi det stakk sånn.

Jeg er jo tredjegangs, men har ikke opplevd dette med de to andre. I så fall ikke som jeg kan huske.

Hva gjør dere når det stikker? Jeg liksom rugger litt på meg og sprer beina. Haha! Må se så dumt ut!!!

Back
Topp