Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker, men ganske «tidlig» i begge de to forrige. Sjelden noe å bekymre seg over om det ikke har festet seg ennå, så lenge de ikke sier at f.eks. en skulder eller setet har festet seg. Skal på kontroll i morgen hos jm, men er ganske sikker på at hodet har festet seg nå. Det har vært ned ved de siste tre kontrollene (husker ikke når, men hvert fall uke 28), og nå går jeg breibeint hele tiden, fordi det kjennes ut som hodet står og presser på nederste delen av tissen, nærmest på vei ut. Alle bevegelser er også i andre områder, og på høyre side, så ganske sikker på at han ligger med bein og armer mot høyre, og hodet enten godt festet, eller at det er så trangt at han ikke får snudd seg så mye lenger. Uke 34+0 i dag.Noen som har fått beskjed om at hodet er festet eller ikke festet? Evt hvilken uke festet hode seg i nåværende eller tidligere svangerskap?
Kjekk beskjed å få. Jeg hadde rett om at babyen min ligger langt nede og med bein og armer mot høyre. Men han har visst ikke festet seg mente jordmor. Men hun tror heller ikke han kommer til å flytte seg ut av posisjonen, og at han kom til å bli der. Syns det er enkelt (nå for tiden hvert fall) å kjenne hva som er hva, så jeg får følge med på det selv. Skal på ny kontroll hos jordmor om to uker (uke 36).Fikk beskjed på kontroll at hodet lå langt ned i bekkenet og var festet. Dette er nr. 3. Har jo kjent et voldsomt nedpress og litt stråling nedover beina i forbindelse med nedpress når jeg står/går, så har hatt mine mistanker. Har hatt styrtfødsel før, så det kan gå raskt denne gangen også. Er i uke 35. Og har litt modingsrier fra tid til annen, JM mente at det kunne være en årsak til at hodet festet seg. Husker ikke hvordan det var med tidligere svangerskap