Hode festet??

helli

Flørter med forumet
Hvor tid festet hode seg hos dere?? Jeg var hos jormor i dag å hode er ikke festet er 39+1 men er gravid med barn nr 2

Åå førstemann fødte jeg i uke 38+3 så håper snart gulli melder sin ankomst
Hvor tid har dere født ront termin??

Sent from my iPhone using BV Forum

Var hos jordmor på mandag, var da 38+5, hodet var festet og godt nedi bekkenet. Husker ikke når hodet festet seg med de 2 andre, men førstemann ble fødd på termin dagen og andremann 39+5

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Med førstemann festet hode seg rundt uke 31-32, han ble født i uke 37+2.
Denne gangen så sa jordmor at hode så og si var festet igår, er nå 39+2.

Hodet var festet på forrige kontroll 37 + 1. Er ikke sikker på når det festet seg med de andre. Jeg fødte 4 dager før termin og 7 dager etter med de to andre.

Jeg er 1.gangs og baby har ligget med hodet ned siden slutten av februar. Var på kontroll forrige fredag og beskjeden var nok en gang "så og si festet". Var da 39+5.

Skal dit i morgen, 40+5, og er spent på om det er skikkelig festet.
Tror det skyldes at jeg er ganske romslig i bekkenet, tror han rett og slett ikke har det behovet for å komme et hakk lenger ned..?

På mandag var ikkje hovudet festa, det låg heller ikkje veldig langt nede i bekkenet. Er 39+0 i dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

39+5 og hodet er ikke festet ennå. Kom igjen, baby! Magen er kjempehøy, vanskelig å puste nå. Hun driver å snur seg fra venstre til høyre side ennå. Skulle ønske hun snart fant veien godt ned i bekkenet. Er ihvertfall kjempeklar for å få henne ut :)

39+5 og hodet er ikke festet ennå. Kom igjen, baby! Magen er kjempehøy, vanskelig å puste nå. Hun driver å snur seg fra venstre til høyre side ennå. Skulle ønske hun snart fant veien godt ned i bekkenet. Er ihvertfall kjempeklar for å få henne ut :)

Her er og magen høg. Byrjar å verta utruleg sår/øm i øvre del av magen.
Alle kjerringråd vert prøvd ut :p setter og mi lit til fullmånen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Magen min har sunket å han er godt nedi bekene men ikke festa...
Men er ikke alti hode fester seg før fødselen begynner...

Var på kontroll idag og ultralyd. Hode festet og vekt estimert til 3200g! Herlig.
Da får hun snart bare komme seg ut- håper på søndagsbarn nå

Hun er godt nedi bekkenet og JM sa på kontroll uke 38 at det ikke var fare for navlesnorfremfall da hodet vil fungere som en propp. Hun er imidlertid IKKE festet, og magen har ikke sunket. Hun sparker fortsatt godt oppi ribbeina og rumpa bytter på å ligge utenfor ribbeina og innenfor.

Hode har vært nede fra uke 19 og festet god tid før fødsel, husker ikke helt, men et par uker før...

Back
Topp