Hode festet:)

sandra 22

Gift med forumet
Jepp etter kontroll hos legen i dag bekreftet hun att hode var festet:) Er jo 2 gangsfødende og sjansen for att det ikke fester seg er vell ganske stor?

Men ble litt lettet nå da så slipper jeg det styret om vannet skulle gå:)
I går var jeg kjempe dårlig form med rier,masse kynnere og stikkinger til tusen..Når jeg gikk føltest det ut som jeg hadde Hold i magen og magen var helt koko.Vondt..
Men så ga det seg igjen,denne gangen også....Nå må jeg snart være moden nok til att tassen vil komme ut?

Andre som har født før der hode er festet??

Så bra! Har hørt mest om flergangsfødende hvor hodet festes veldig sent eller aldri :) 1. Gangs her og han ligger langt ned med hodet, men ikke helt festet :) 36+2 her

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også 2.gangs. Jm sa igår at ho har festa seg :) men ho er ille livlig, så ho kan jo "løsne" igjen:p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Jeg fikk i allefall beskjed fra jordmor at det ikke er sikkert at hodet kommer til å feste seg før fødsel denne gang :) Så blir spennende å se, har time tirsdag i neste uke. :) Håper at alle vondtene betyr at det ikke er lenge igjen :P

Min andre festet seg 1,5 uke før jeg fødte! Og etter at han hadde festet seg følte jeg at jeg gikk med hode hans imellom beina.....

Er tredjegangs nå og her er det ikke festet enda, men har hatt mye stikkinger der nede, så håper det er tegn på festing... Skal til legen rett over påske, så blir spennende å se!! Jeg har nå godt med modningsrier i over 2 uker, og de er ganske kraftige... Blir litt sliten av det, men nærmere seg slutten nå, 3 uker til termin..

Er førstegangs (37+6), og sist kontroll så var hodet festet :)
Har ei venninne der hodet ikke festet seg før selve fødselen på hennes andre.

Er andregangs og hodet er festet her også:)

Godt og få bekrefta att hodet er festet,kan slappe av litt nå føler jeg:)Håper att alle vondtene våres gjør så det blir babyer snart:) Jeg er i uke 37 i morgen så er så klar som ett egg:)

Hodet var festet i 34 med båd nr 1 og 2! Spennende å se med nummer tre. Spurte om jeg såfall måtte legge meg ned å ringe ambulanse hvis det ikke var festet og vannet gikk... Var visst før det! Trengte ikke det lenger

Skal til legen i morgen og er veldig spent på leiet da. Noen ganger kjennes det ut som om han fester hodet, men stort sett virker det som han er i tverrleie. Ikke lett å bli klok på lillebror!

Både lege og jm har sagt at hode er festet, men det har hendt flere ganger jeg føler hun ligger på skrått inni der, rart...

Hodet var festet i 34 med båd nr 1 og 2! Spennende å se med nummer tre. Spurte om jeg såfall måtte legge meg ned å ringe ambulanse hvis det ikke var festet og vannet gikk... Var visst før det! Trengte ikke det lenger

Jeg spurte legen min i dag om åssen det var om vannet gikk og hodet ikke var festet?Hu mente att man fortsatt burde sette seg\legge seg ned og ringe sykebil..Men ikke vet jeg?Men jeg er hvertfall ikke bekymret for dette nå..:)
Sikkert forskjellig meninger om dette også sånn som alt annet:)

Back
Topp