Hode festet?

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Har hode festet seg? Og hvor langt er du?

Min hadde festet seg, er 33+3 i dag. Håper jeg slipper å gå til uke 40..

Sist kontroll hos jm var ikke hodet festet men hodet var veldig langt nede i bekkenet. Da var jeg 33+2. Er andregangs fødende å da er det jo veldig vanlig at hodet ikke fester seg før rett før fødselen :)

33+1 var hos jordmor i dag og hun hadde festet hode, noe som visst ikke var vanlig ettersom jeg er 2 gangs fødende :)

Her var hodet festet i uke 30 og det var visst uvanlig tidlig for førstegangsfødende, sa gynekologen. Men det er ikke farlig... bare mer ubehagelig ;) Er det sammenheng mellom hvor tidlig hodet festes før fødsel? Altså... kan de si at x antall uker etter at hodet er festet er det vanlig å gå i fødsel?

Her var hodet festet i uke 30 og det var visst uvanlig tidlig for førstegangsfødende, sa gynekologen. Men det er ikke farlig... bare mer ubehagelig ;) Er det sammenheng mellom hvor tidlig hodet festes før fødsel? Altså... kan de si at x antall uker etter at hodet er festet er det vanlig å gå i fødsel?
Tror ikke det er noe med det.. alle er jo forskjellige.. og hos andregangsfødende trenger ikke hodet å feste seg.. så vi må bare vente og se:)

Dessverre er det ikke så enkelt. Men det er jo lov å håpe at man modnes litt før når hodet fester seg før. Med min 2. Mann festet hodet seg aldri. Og sist jeg var hos jm. Uke 33 tror jeg. Da lå babyen langt oppe. Så det blir sikkert ikke noe feste denne gangen heller..

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Hodet var ikke festet ennå på kontroll i forrige uke, men på ul i dag konstaterte jm at det lå langt ned i bekkenet. Siden dette er 3. Barnet, så er det ikke sikkert hodet festes før rett før fødsel. Jeg er 35+6 i dag.

Hodet er festet nå, var vel i uke 34 det skjedde. Med gutta festet hodet seg tidlig ved juletider- og hadde termin. I mars med begge dem;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Var på kontroll i dag og da var ikke hodet festet, men var godt nedi bekkenet. Er 35+2 i dag :)

Her var hode til nr en festet allerede i uke 32 tror jeg. Hodet til nr to festet seg ikke før fødselen og begge er født 7-8 dager før termin. Så tviler på at denne fester seg før rett før fødselen:) Jm sa det uansett ikke hadde noe å si og at babyen til fleregangsfødende gjerne festet seg veldig sent:)

Var hos jordmor rundt uke 33 og da hadde hodet festet seg. :)
Første gangen festet hodet til vesla seg allerede i løpet av uke 25-28 og ALLE rundt meg sa at hun kom til å komme for tidlig. Jordmor var skråsikker og legen sykmeldte meg. Vesla kom på termindato (menstermin). ;)

Har hode festet seg? Og hvor langt er du?

Min hadde festet seg, er 33+3 i dag. Håper jeg slipper å gå til uke 40..

Trodde ikke de trengte feste seg før fødsel er i gang ved andregangs graviditet?
Jordmor sa dette til meg iallfall.
Her er ikke hodet festet, men forrige gang var det festet i uke 35, og fødte to uker senere! :-)

Trodde ikke de trengte feste seg før fødsel er i gang ved andregangs graviditet?
Jordmor sa dette til meg iallfall.
Her er ikke hodet festet, men forrige gang var det festet i uke 35, og fødte to uker senere! :-)
Det trenger ikke det :)

Det var ikke festet da jeg var på kontroll i uke 30, får se når jeg skal til jordmor om et par dager (uke 34) om noe har skjedd.

Min ligger fortsatt med baken ned så langt ifra festet seg, håper virkelig han snur seg snart, med nr 1 hadde ikke hodet festet seg på siste kontrollen men han snudde seg mye tidligere enn denne gang.

Var på kontroll i dag er 32+4 han ligger langt ned i bekkenet, magen sank kraftig for 1 uke siden. Legen min var usikker på om det var festet, men hun trudde kanskje det var det så hu skrev "hf?" På papirene mine.

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Hodet har ikkje festet seg, men ligger med hodet ned. Er 35 +2 :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp