Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det er noe med det.. alle er jo forskjellige.. og hos andregangsfødende trenger ikke hodet å feste seg.. så vi må bare vente og seHer var hodet festet i uke 30 og det var visst uvanlig tidlig for førstegangsfødende, sa gynekologen. Men det er ikke farlig... bare mer ubehagelig Er det sammenheng mellom hvor tidlig hodet festes før fødsel? Altså... kan de si at x antall uker etter at hodet er festet er det vanlig å gå i fødsel?
Her var hodet festet i uke 30 og det var visst uvanlig tidlig for førstegangsfødende, sa gynekologen. Men det er ikke farlig... bare mer ubehagelig Er det sammenheng mellom hvor tidlig hodet festes før fødsel? Altså... kan de si at x antall uker etter at hodet er festet er det vanlig å gå i fødsel?
Har hode festet seg? Og hvor langt er du?
Min hadde festet seg, er 33+3 i dag. Håper jeg slipper å gå til uke 40..
Det trenger ikke detTrodde ikke de trengte feste seg før fødsel er i gang ved andregangs graviditet?
Jordmor sa dette til meg iallfall.
Her er ikke hodet festet, men forrige gang var det festet i uke 35, og fødte to uker senere!