Hode festet

Froni

Forelsket i forumet
Flere her som har fått vite at hodet er festet?? 
Jm mente at det nå var festet godt (ikke noe å røre på) og den fine bivirkningen er jo at bekkenet er mer stabilt :P 

Første festet også tidlig, men alle jeg snakker med mener det er veldig tidlig :P 

Oppdatering: 
I følge legen på TSS så ligger hodet nå så langt ned i bekkenet at de ikke kunne ta ul av det så blir spennende å se når han kommer.... 

Usikker på når det egentlig er normalt at det fester seg.. Men om det hjelper på bekkenet så høres jo det suverent ut :-)

Vi skal på kontroll i morgen, så jeg er veldig spent på å høre hva de har å si om den lille her :-)

Er vel så forskjellig fra person til person.
Jeg vet ikke om hodet til lille prinsen min har festet seg, men legen har sagt no de to siste gangene at han ligger med hodet riktig vei (ned) 
emoticon

Er så glad jeg snart er ferdig å gå gravid!!! emoticon

** Sladrer med moto2 & Kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M    Ticker id: PAYq

Mi/min ligger fortsatt på tvers. men sist graviditet festa ho seg veldig tidlig. gjorde ingenting det fikk eg beskjed om :)

Det er vanlig på 1 gangs at det er festet så tidlig..ikke så vanlig andré gang.. her er også hodet festet og magen har synki... Pluss at jg har begynt å få maserier..men håper Ho holder seg inne noen uker til..

Har ikke vært hos jordmor på noen uker (bare hos legen), så vet ikke om hodet er festet :)

Får se 10 januar, da jeg skal jeg til jordmor igjen....

Men hun ligger ned ihvertfall :)

Her ligg ho med hovudet ned, og er godt nede i bekkenet - magen har blitt mykje lavare. Men har ikkje fått beskjed om at ho har festa seg. Kor lenge før er det vanlig at dei gjer det?

Froni skrev:
Flere her som har fått vite at hodet er festet?? 
Jm mente at det nå var festet godt (ikke noe å røre på) og den fine bivirkningen er jo at bekkenet er mer stabilt :P 

Første festet også tidlig, men alle jeg snakker med mener det er veldig tidlig :P 

Oppdatering: 
I følge legen på TSS så ligger hodet nå så langt ned i bekkenet at de ikke kunne ta ul av det så blir spennende å se når han kommer.... 

hvor langt er du på vei da??=)

Har ikke så mye å si om de fester seg tidlig eller ikke, noen fester seg ikke før fødsel engang ;-) 

Her regner jeg vel egentlig ikke med at hun fester seg, storebror festet seg aldri, kom ikke ordentlig ned i bekkenet noen gang heller...

Back
Topp