hode festet til babyen.

mariolau

Forelsket i forumet
hei var til jm i dag og hun sa at lillegutt har festet hode godt nede nå, sist var det ikke festet å jeg ble satt igang uke 36+6. så det jeg lurer på, kan fødsel skje når som helst når hode er festet eller har det ikke så mye å si, jm så hun  blir overasket hvis jeg går over termin.

noen erfaringer?  :)

Først må jeg jo presisere at hodet ikke blir festet til ungen, men fester seg i bekkenet.. Jeg gikk to uker over termin sist, og da hadde hodet vært festet i fire uker.. Så jeg tror ikke det hat så mye å si. Fødsler kan starte uten at hodet er festet også :)

Mm skjønner:) nei får bare vente, men følte Meg nærmere fødsel når hun sa det var fødsel,hehe:)

Sist festet det seg i uke 35 og fødte i uke 39.
Er i uke 32 nå og hodet er ikke festet enda...

nei det har vel ikke noe med fødsel er nær eller ikke, men er glad han har festet seg for da vet jeg det er hode først da,hehe

Her festet hodet seg i uke 32, fikk samme beskjed hos JM på kontroll i uke 38 at hun ble overasket dersom hun så meg igjen. Ble satt igang 2 dager over termin.

Hodet var festet i uke 31. Gikk 8 dager over ul-termin. Har desverre ikke noe å si.

Back
Topp