Hode festet seg?

Her ble bekkenet mye stivere enn ellers. Mye nedpress. Fikk bekrefta at hodet var festa da jeg var på kontroll i uke 35. Er andregangs :-)

Hodet festet seg i uke 35 og jeg fødte i uke 38 med førstemann.
Med de andre to festet ikke hodet seg før fødselen. Hodet har heller ikke festet seg til nå i uke 37 i dette svangerskapet.

Bekkenet ble mer stabilt, og mer nedpress. Stikker litt mellom beina når det presser nedover!

Førstegangs nå. Hodet må ha festet seg en gang mellom uke 34 og 35. :) merket det ved at magen sank og at jeg fikk en del stikkende smerter i blære/underliv når jeg går

Hode er festet her og er 36+6. Å jeg har nok merket mye nedpress de siste 4 ukene. Jordmor sa og på sist kontroll at magen hadde sunket en del og...

Sist gang som førstegangs festet det seg uke 35 og han kom uke 38.veldig spent nå, skal til jordmor på onsdag uke 36.

Lurer jeg også på! Er andregangs.. var ikke festa sistbm uke på kontroll (34+5) men låg med hodet ned.. har kjent ekstra stikking i blæra når jeg går de siste dagene så Lurer på om det er det..

Hos meg festa hode seg bare med første babyen, og hun hadde ekstremt lite hode, ingen av de andre festa seg

Noen fester seg ikke før siste liten.
Tror det skjedde med meg. Var hos jm på fredag hun så at ingenting kom til å skje før termin. Mandagen gikk vannet. Så fødte 14 dager før termin.

Spent på dette svangerskapet. Mer stikk og strålingen. Og mer nedpress.

Festet seg ikke før fødselen var i gang med 3 mann. Med de to andre festet det seg tidligere.
Er i uke 35 nå, er fremdeles usikker på leie her. Men ho har enda god plasd

Første, seteleie, andre prematur fødsel ikke festet.

Nå lagt i hodeleie siden uke 30, er 34+5 I dag. Ny kontroll i morgen. Ligger nok godt nede i bekkenet, da det er mindre smerter der i fra. Men om hode har festet seg vet jeg ikke

Back
Topp