Hode er festa :)

Cicci79

Glad i forumet
Var hos legen idag allt så bra ut og hode var festa   Så nå kan h#n bare komme snart! Er 36 uker og 3 dager idag. Så kan jo vente til neste uke.

Så bra:) Fikk den samme beskjeden i forrige uke! Det lettet en del for å si det sånn;) 

så gøy, da nærmer det seg vettu
Håper hodet her å er festet, skal til legen til mandag, blir spennende...

Vil du ikke vente til småen er i 38 uker? eller 39?
hehe merker godt jeg ikke er klar enda for å få baby nå...

Herlig! :-) Jeg skal på kontroll i morgen, så jeg er spent på om hodet er festet hos meg nå... Magen har sunket så kraftig at jeg føler den henger mellom beina mine, så jeg synes det er rart hvis det ikke skulle være festet...

Her er også hodet festet, selv om det ikke alltid skjer med 2 mann :) Så lov å håpe at ting skjer snart, gjerne nå :)

Her er det også festet - kan rikke såvidt bittelitt på det.. Moro med hver eneste ting som tyder på at det nærmer seg!
Jeg har også begynt med modningsakupunktur, og håper det har en god effekt. Forskning og statistikk gir pene tall og ellers hyggelige resultater.. Nydelig er det ihvertfall å få lindret smerter og redusert hevelser samtidig :)

Teller ned.. 24 dager igjen! -Eller forhåpentligvis mindre ;)

Så flott ! Det letter nok en del tenker jeg :-)
Her skal jeg på ultralyd for mistenker at hodet ligger godt plassert mellom ribbeina :-/

ja nå er det jammen ikke lenge igjen. hos meg er også hode festa, 12 dager til termin, så nå kan ho bare komme.. :) 

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
så gøy, da nærmer det seg vettu
Håper hodet her å er festet, skal til legen til mandag, blir spennende...

Samme her! :D
Men jordmor sa til meg ved forrige kontroll (i uke 33/34) at det ikke var like vanlig at hodet festet seg som ved første fødsel.. Kanskje festet det seg rett før fødsel.

Back
Topp