Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kva lagar du? Eg har lyst eg og, men har liksom ingen idear.Nå har jeg gjenopptatt strikking av julepresanger. Greit å bli ferdig i god tid med det man skal lage![]()
Det går i luer og tubeskjerf nå. Lett å strikke med tjukt garn og tjukke pinnerKva lagar du? Eg har lyst eg og, men har liksom ingen idear.
Ah, god idé! Har laga mange varmeputar før (fyller dei med ris), men hadde nesten gløymd det litt. Kjekt å ha om vinteren!Det går i luer og tubeskjerf nå. Lett å strikke med tjukt garn og tjukke pinnerstrikker mye sagggeluer med mariusmønster
ellers tenkt jeg å sy varmeputer jeg fyller med hel hvete og strikke votter og tøfler
![]()
Det er veldig godt å ha om vinteren ja. Også er det billig å lageAh, god idé! Har laga mange varmeputar før (fyller dei med ris), men hadde nesten gløymd det litt. Kjekt å ha om vinteren!
Billig og enkelt og veldig praktisk. Heilt perfekt!Det er veldig godt å ha om vinteren ja. Også er det billig å lage![]()