Hobbytråd

Arctic_mom

Flørter med forumet
Siden vi trenger flere innlegg her, så spør jeg:
Har dere noen hobbyer?

Jeg lager smykker som hobby! Bruker perler av stein, ferskvannsperler og glass (mest stein).
Øredobber, armbånd, smykker, fotlenker, laget noen ringer, nøkkelringer og veskepynt/mobilpynt.

Tidligere har jeg prøvd meg på ganske mye rart, men de 3-4 siste årene er det smykkelaging som har vært tingen.

Det er jo kjempe stilig! :joyful: selger du også?
Vet ikke om det teller som hobby, men jeg og mannen er veldig glad i å lage mat. Så i helger og dager der vi har god tid, så prøver vi oss på nye oppskrifter der vi lager så mye vi kan fra bunn :happy:

Jeg trener mye løp og sykkel (er tidligere triatlet). Nå er det kun for gøy da, og er spent nå på hvordan formen holder seg de neste månedene. Også strikker jeg mye! Gleder meg til å begynne med babystrikk :love017

Det er jo kjempe stilig! :joyful: selger du også?
Vet ikke om det teller som hobby, men jeg og mannen er veldig glad i å lage mat. Så i helger og dager der vi har god tid, så prøver vi oss på nye oppskrifter der vi lager så mye vi kan fra bunn :happy:
Ja, selger også :)

Matlaging er absolutt en hobby når det gjøres på den måten!

Ene sønnen min har ARFID (spisevegringstype) så spennende matlaging er ikke noe som har blitt prioritert her desverre. Jeg kan finne på å plukke meg et kjøkken og eksperimentere litt da, er veldig glad i å prøve asiatiske oppskrifter. Men noe vanskelig å finne ingrediensene man trenger her oppi nord :hilarious:

:banghead:Jeg trener mye løp og sykkel (er tidligere triatlet). Nå er det kun for gøy da, og er spent nå på hvordan formen holder seg de neste månedene. Også strikker jeg mye! Gleder meg til å begynne med babystrikk :love017
Jeg skulle ønske jeg kunne strikke, har prøvd flere ganger, men får det bare ikke til :banghead:
Heldigvis er svigermor skikkelig strikkemaskin, så hun strikker det vi ønsker, uansett om det er et par ullsokker eller om det er heldress eller bunad :joyful:

Jeg trener mye løp og sykkel (er tidligere triatlet). Nå er det kun for gøy da, og er spent nå på hvordan formen holder seg de neste månedene. Også strikker jeg mye! Gleder meg til å begynne med babystrikk :love017
Jeg strikker også, og prøver å holde treningen ved like. Men tenker du å trene som før i svangerskapet? :)

Siden vi trenger flere innlegg her, så spør jeg:
Har dere noen hobbyer?

Jeg lager smykker som hobby! Bruker perler av stein, ferskvannsperler og glass (mest stein).
Øredobber, armbånd, smykker, fotlenker, laget noen ringer, nøkkelringer og veskepynt/mobilpynt.

Tidligere har jeg prøvd meg på ganske mye rart, men de 3-4 siste årene er det smykkelaging som har vært tingen.
Så spennende med smykker! Har du bilde av noe du har laget?

Så spennende med smykker! Har du bilde av noe du har laget?
Litt av hvert her, har sikkert laga flere tusen armbånd, men ikke alt jeg tar bilder av. Også lager jeg rosenkranser på bestilling :)

Vedlegg

• Screenshot_20251230_142341_Gallery.jpg
    Screenshot_20251230_142341_Gallery.jpg
    320,4 KB · Visninger: 3
  • Screenshot_20251230_142415_Gallery.jpg
    Screenshot_20251230_142415_Gallery.jpg
    394 KB · Visninger: 3
  • Screenshot_20251230_142538_Gallery.jpg
    Screenshot_20251230_142538_Gallery.jpg
    271,9 KB · Visninger: 3
  • Screenshot_20251230_142724_Gallery.jpg
    Screenshot_20251230_142724_Gallery.jpg