Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har strikket litt, men er helt i nybegynner fasen så er ikke rare greieneLurer bare på om mange her har en hobby hvor de lager ting til babyen; strikker, syr, hekler ol. Har selv symaskin, men den er vel aldri i bruk. Kanskje jeg kan få litt inspirasjon her til å sy litt..... Så damer, er dere i gang med noe allerede? Evt. hva?
Trur det kommer til å bli det, spesielt i begynnelsen når de sover så myeJeg har og sett på babynest. Hadde aldri hørt om det før jeg kom inn her på babyverden. Virker som om det er veldig populært. Lurer på om den blir mye brukt.....
Ja kan godt være. Virker lunt og godt for babyen.Trur det kommer til å bli det, spesielt i begynnelsen når de sover så mye![]()
Hvet du kjønn? Blir det et nøytralt teppe eller?Strikker jaskal strikke babyteppe, må vel begynne snart skal jeg bli ferdig! Resten av strikking og hekling tror jeg tanter, foreldre og mormorer skal få gleden av å ta seg av! Vi får nok allikevel
men blir sikkert litt andre småting vil jeg tro fra min side
![]()
Kjekt og samarbeide littHar ikke tid til håndarbeid, men har et prosjekt sammen med svigermor fremover nå... Vi skal lage vognpose (type som risarosa)! Hun skal strikke og jeg syrGleder meg allerede!
Veldig greit det, ho er fantastisk flink til å strikke! Er ikke en ting ho ikke kan ordne med strikkepinneneKjekt og samarbeide litt.