Hobbytråd!

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Husker at med førstemann så ønsket jeg å kunne strikke. Nå har jeg lært meg det og gleder meg masse til å strikke til den nye babyen!

Så her kan dere legge ut alt dere vil som dere lager. Om det er til babyen, til deg selv eller andre. Om det er hekling, strikking, perling eller hva det enn skulle være så har ikke det noe å si, for her skal du kunne legge ut alt du vil skryte av. Eller om du vil spørre om råd om noe eller søker inspirasjon. Ja, rett og slett en tråd for alt som har med hobby å gjøre. :D

Jeg laget to tepper i januar etter jeg mistet. I håp om ny spire skulle komme.
2c90844177265ee4e2a91b32f504c9d5
13d869b1e310782076d169ccf50a858e
håper att i januar får jeg brukt ett av dem:-)

ImageUploadedByBV Forum1431240948.776810.jpg
Strikka genser og lue til guttungen på straks 2 år. Så nå venter jeg på penger neste uka, så blir det ei Idunnkofte på meg og Marius på samboeren :D

Jeg har endelig fått låne med symaskin, så nå skal jeg sy litt klær :) Det første blir vel en kjole til babyen til bestevennina mi :) Og så blir det litt klær til guttungen før jeg starter på babytøy til huleboeren :)

cc95d07386c97d50c09179a3c6401a30

Jeg holder på med genser til kjæresten. Men han er forberedt på at den muligens ikke blir ferdig helt enfa :-P selvom jeg kanskje helst bør forte meg å bli ferdig før jeg begynner på babytøy :)

Så mye fint :D skulle ønske jeg hadde tålmodighet til slikt

Jeg holder egentlig på å strikke en jakke til babyen til ei venninne, men jeg er så ekstremt trøtt at jeg kommer meg nesten ikke av flekken ;)

Jeg strikker egentlig en bunad nikkers til han på 1,5, men tryna på sykkel og ødelagt tommelen :( Så den rakk jeg ikke bli ferdig med :(

Åh skulle ønske jeg hadde tid til å dra frem heklinga... Har jeg det nå? Er jo pinsehelga

Back
Topp