Ikke i bruk
Forumet er livet
Strikker du? syr? lager ting? Baker stilige kaker? Få se davel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Artig idé!Nå har jeg begynt å strikke kluter som jeg skal gi i julegave til de voksne i familien, sammen med ei flaske zalo og oppvaskkostVis vedlegget 79447
Så nydelig! Du får planlegge eit vinterbarn neste gangDenne strikket jeg da vi fant ut kjønnet på oul.
Størrelse 0-1 mnd.
Baby ble født 28. juni, og det var 30 grader i skyggen i en måned, så vi fikk aldri brukt den.
Litt skuff, men da blir det enten til nestemann, eller som gave senere.Vis vedlegget 79454
Den var helt nydelig fin!Denne strikket jeg da vi fant ut kjønnet på oul.
Størrelse 0-1 mnd.
Baby ble født 28. juni, og det var 30 grader i skyggen i en måned, så vi fikk aldri brukt den.
Litt skuff, men da blir det enten til nestemann, eller som gave senere.Vis vedlegget 79454

Vis vedlegget 79506 denne driver mannen min å snekrer på innimellom, og disse strikker jeg
Vis vedlegget 79507
Heklet gryteklut:Vis vedlegget 79568
Heklet lykt med tykt garn på norgesglass:
Vis vedlegget 79569
Og med tynnere garn på syltetøyglass, i mange forskjellige størrelser, brukte det som pynt på bordet til navnefesten:Vis vedlegget 79570
Babysko:Vis vedlegget 79571
Gamle eplekasser er malt i forskjellige farger og blir brukt som bokhyller:Vis vedlegget 79572
Eller som her, satt inn en ekstra hylle(enden på en annen eplekasse) og lagde hull så lyset slipper gjennom og hadde det som nattbord:
Vis vedlegget 79573
Vis vedlegget 79604
Heklet denne til jenten min, ble litt for stor men passer sikkert i løpet av vinteren. Nå har jeg lappeteppe til vognen på gang![]()