Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine farger du Strikker i :) Her holder jeg på med å strikke tova votter fot tiden (fikk bestilling på 6par og er snart ferdig med 4 av de).Moderator Kristine skrev:
Takk :-)Lissuz skrev:
Hehe.. du er også sånn som holder på med en haug med prosjekter samtidig ;-)
Samtidig med dressen ovenfor holder jeg på med en mariusbody, en lekedress i silkeull, mariusgenser til mannen(mangler bare montering) og et lappeteppe(digert)
Og klør i fingrene på å begynne på en nøstebarn flettegenser til vesla i silke/ull, men må gjøre ferdig dressen til gusønnen min, så smører meg med talmodighet:-P
Moderator Kristine skrev:
Takk :-)Lissuz skrev:
Hehe.. du er også sånn som holder på med en haug med prosjekter samtidig ;-)
Samtidig med dressen ovenfor holder jeg på med en mariusbody, en lekedress i silkeull, mariusgenser til mannen(mangler bare montering) og et lappeteppe(digert)
Og klør i fingrene på å begynne på en nøstebarn flettegenser til vesla i silke/ull, men må gjøre ferdig dressen til gusønnen min, så smører meg med talmodighet:-P
Ja, klør i fingrene om jeg ikke har nok prosjekter og bytte mellom!
Nå er 4 par votter til toving, og jeg skal og kjøpe garn til de siste para.Så nå strikker jge på den kjedlige ullbuksa, pinner nr4 ble veeeldig tynnt etter og strikke mye på pinne nr 6.
Fletting tør jeg ikke prøve meg på jeg (selv om alle sier det er enkelt), spørs om jeg ikke må utfordre meg selv til det en gang.
Ull/silke blanding er jo så deilig og!
Lykke til :)