Hobbyjenter? :) (julegaver)

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
Noen av dere hobbyjenter hos skal lage julegaver selv i år? syns det er så koselig å se høre hva andre har tenkt å lage.

Jeg skal strikke flere julegaver: mange par ullsokker til barn, en ullgenser til tantebarnet, ullbukse til ei jente. og blånisse lue til guttene mine :) Det har jeg planlagt til nå. har begynt med noen av prosjektene. skal legge ut bilder etter hvert.

Legg gjerne ut bilder av det dere har laget også

Her er det også strikking, og i år ble det votter :) votter til de små, å votter til de store :) Tovavotta, for det tar ikke såå langt tid.. Så jeg strikker så mange jeg rekker :)
Men i disse dager har jeg vært i alt for dårlig form til å strikke, så det har stoppet litt opp :(

Jeg elsker å sy og hekle. Og planen var at jeg skulle lage masse til jul. Men så har formen min villet noe annet. Og ser ut som den fortsetter å streike så det får bare bli sånn...
Men gleder meg masse til å se bilder her i denne tråden :)

Ikke kan jeg strikke og ikke kan jeg hekle..

Tidligere har jeg malt stol til nevøer, lekekasse til mamma og pappa og postkasse til svigers. Jeg har også laget en engel til mamma, sånn helt fra bunnen av med figurtråd-kropp, gav den "kjøtt" på kroppen og klær på seg. Det var ganske så artig, men det spørs om det blir tid til så mye sånn framover mot jul..

Er jo så trøtt om kveldene at jeg nesten sovner på sofaen når mini er i seng..

Jeg planlegger å brodere en duk, og så blir det vel noe annet broderi også. Ellers skal jeg prøve meg på såpe. Kunne vært arti å lage lys, men får se om jeg får med meg noen på det eller ikke :)

så artig at der er flere som lager ting selv :) det er så utrlulig mye fin man kan lage, bare man kommer på det. :)

Håper dere legger ut bilder etter hvert som dere lager :)

Jeg har laget denne kåpa og lua til niesa mi på 1 år til jul:) Bare i en slags rosa-lilla farge :)

Har ikke laget flere flere julegaver, men et par gaver til adventskalenderen til samme niese. har da laget denne lua (ikke halsen) og tøflene:)

Tenker å lage noen ting til, til avdentskalenderen. Muligens ei lita tova veske, en kaninbamse og ei hjertepute:) Alle fra garnstudio.no

Jeg har tenkt til å hekle puffer til barnerommet til et par av mine venninners døtre. Og så strikker jeg noen veske-tøfler, veldig søte. Skal lage hjemmelagde til-og-fra-lapper med svart-hvittbilde av jentene på. Det er vel sannsynligvis det jeg rekker.

Back
Topp