Hobbyer

x1xMammaTilEtGull

Glad i forumet
Jeg vet at dette spm har blitt stilt tidligere. Men jeg spør igjen jeg - har jo kommet en del nye og jeg husker ikke alle svarene.. he he..

Hva slags hobbyer har dere (om dere har noen)? Her hos meg går det i håndarbeid.. Må ha en oppskrift på ting - er veldig lite kreativ... Har nå satt i gang å strikke et sett til Sara (er vel 10 år siden sist jeg strikket noe sånt...). Gått mest i strikking av småtteri og brodering av div juleting. Kjekt å ha noe å holde på med [:D]

Har ingen spesiell hobby jeg[&:] Men skulle ønske jeg holdt på med et eller annet[:D]

akkurat nå holder eg ikke på med så mye. går i ett med jobb og barn. kveldstid blir det enten jobb, venner/famile, bilde liming i album o.l. [&:]

Blir litt scrapping når tiden rekker til (det er ikke ofte om dagen). Ellers så er vel dårlig....

oljemaling, elsker å fisker, frivillig tvang trening på helsestudio[:D][;)],bading med ungene ,  opppussing prosjekter, album ....nå gått over til internet fotobøker på myphotofun.no ....anbefales å prøve .

litt oppskrytt dor tiden dette da ...he he har nesten ikke tid til noe lenger ...så om dagene jobb og barn[8D]

Hobbyer ja. Jeg har jo så mage hobbyer at jeg nesten ikke har tid til noen av dem. Hihi. Neida. Joda. Her går det i

-maling. Alt innen maling. har oljemaling, akryl, porselensmaling, glassmaling, akvarell.. lenge siden jeg har malt noen bilder nå, men idag malte jeg STOOORE teletubbiesfigurer på veggen på nyrommet til Tobias. hehe. blei faktisk veldig fornøyd. Skal legge inn bilde å vise der snart. [:D]

-Brodering. Begynte på en julesokk til Tobias nå i firrigårs.

-Strikking. har ikke strikka siden før sommeren.

-digiscrap, bilderedigering, lager takkekort o.l. på bestillinger til andre.

Så nokk å henge fingrene i, så lenge jeg gidder. [:D]

Back
Topp