Hobbyer

Katitzi

Gift med forumet
Marsboerne2017
Novemberbarna 19
Er jo en tråd om håndarbeid, men er det noen av dere som har noen andre hobbyer?

Selv så maler jeg noe, men har blitt litt mindre siden mini kom til. Ikke har jeg et rom jeg kan ha alt av maleutstyr på lengre og da blir det ikke så ofte jeg drar det frem..
 
Er glad i å tegne, male og strikke, men får dessverre ikke gjort det så ofte lenger, da det krever tid og overskudd. Lettere å bare sette seg end ved PCen liksom...
Ellers er min store hobby å så og plante grønnsaker. Har massevis av små spirer stående under vekstlys inne i huset, venter bare på plussgrader og snøfri jord så jeg kan plante ut. :flower Vi skal også bygge et drivhus ute i hagen i år.
 
Er kjempe glad i å lage mat, prøve nye oppskrifter og gjerne lage mine egne oppskrifter :) eller har eg nettopp begynt å prøve meg litt på strikking :)
 
Jeg elsker å lese, strikke, jogge, spinne og putle i hagen. Har gravd opp halve hagen, så har noen prosjekt på gang før sommeren :happy:
 
Jeg driver med kampsport og hundesport. I tillegg padler vi en del kajakk, men det spørsmål jeg får plass nedi kajakken min i sommer :laughing002 den sitter som støpt etter kroppen, og det et ikke særlig rom for en veldig mye større mage! Så, juni går sikkert greit, men i juli og august sliter jeg nok en del :hilarious:
 
Jeg spiller litt musikkinstrumenter, men har ikke hatt tid etter jeg fikk jenta mi i 2014. Har gått i ett.

Håper jenta mi har lyst å spille, for da kan jeg melde meg som støttespiller. Jeg har to klarinetter som venter på oss.
 
jeg lager kort :)
 
Back
Topp