Hobbyer

Ingen :sorry::happy: men kanskje graviditeten kan gi inspirasjon til litt håndarbeid! Håper egentlig det.
Er veldig sosial da, går mye ut, kafébesøk, kino eller quiz. Prøver å trene men jobber også en del lange dager. Så kanskje jeg kan få noen ideer fra andre? Har du..?
 
Hobbyene forsvant når nr 1 kom til verden. Nå er det jobb, familieliv, et evig oppussingsprosjekt, og lydbøker og podkastlytting som gjelder.
 
Hunder har 2 av de. Så de opptar jo litt av fritiden vår :) Er glad i å se serier...;) lytte til podkast, bake, lage mat, reise..

Har et påbegynt strikkeprosjekt, men er ikke noe flink til sånt -.- dessverre
 
Er egentlig hestejente. Men mistet hesten min i 2016 og ble gravid 1 mnd etterpå. Så jeg har ikke hatt mulighet til å kjøpe ny. Satt igjen med regninger på 70.000 etter henne pga skaden hun fikk så ble ikke noe igjen til å kjøpe ny for [emoji85] Men det kommer nok en etterhvert [emoji4]

Ellers er jeg glad i å strikke og hekle. Lærte meg det ifjor på YouTube [emoji2] Er helt forelsket i snøløv plaggene [emoji7] Mini har genseren og skal strikke lue og bukse nå [emoji2]
 
Ingen :sorry::happy: men kanskje graviditeten kan gi inspirasjon til litt håndarbeid! Håper egentlig det.
Er veldig sosial da, går mye ut, kafébesøk, kino eller quiz. Prøver å trene men jobber også en del lange dager. Så kanskje jeg kan få noen ideer fra andre? Har du..?
Jeg har mange! [emoji1] leser, strikker og tegner. For tiden er det bullet journal som opptar all min tid og interesse [emoji4]
 
Ingen hobbyer egentid. Liker å se på serier :)
 
Liker egentlig å strikke, men pga vonde armer blir det alt for lite. Blir derimot mye serier på kveldstid [emoji4]
 
Back
Topp