Hobbyer :)

Mimink

Elsker forumet
Er nå litt nyskjerrig på hva hobbyer dere damer har??

Mine er: Strikking, kryssord, puslespill og bøker for det meste :) Spilte også gitar for noen år siden men det har jeg så og si lagt på hylla (har ikke sangstemme) :P

Kjekt å bli litt bedre kjent :D
 
Prøver å få lest bøker men blir mest skolebøker :(
Spiller litt piano og synger litt til. Ikke nødvendigvis så pent men veldig gøy. Brukte å klatre før men har ikke kommet i gang etter at jeg flytta.
Ellers må jeg vel si interesse for verdensrommet og astrofysikk :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Prøver å få lest bøker men blir mest skolebøker :(
Spiller litt piano og synger litt til. Ikke nødvendigvis så pent men veldig gøy. Brukte å klatre før men har ikke kommet i gang etter at jeg flytta.
Ellers må jeg vel si interesse for verdensrommet og astrofysikk :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Verdensrommet synes jeg og er utrulig spennende, men det er nok helst lett stoff jeg har lest om da!! Fysikken blir for komplisert for min del ;) Hva er det du utdanner deg som?
 
Tar en bachelor i fysikk. Så satser jeg på master i astrofysikk etterpå :D
Har hatt lyst til å bli asrrofysiker siden jeg var 13, så måtte nesten bare bli det!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tja.. Jeg leser, trener og driver litt med hest:) Utenom det har jeg jo en 4åring som er en finfin hobby ;)
 
Strikker, syr, leser, puslespill e jo gøy :) broderer :)

Spilte saxofon i en 14 år i korps, men no ligge den å støve ner for det meste :P

babyjente 27 Juli ♡
 
Her er det strikking og hekling det går mest på. :)
 
Liker å spille fotball og gå på fjellet :) Alt som har med friluftsliv er helt topp, som fisking, telting og jakt :) Reising er også noe jeg prøver å gjøre så ofte som mulig, og prøver å få med meg en konsert så ofte jeg kan:D Jeg er også glad i å lese, men som student blir det mest fagbøker.. :)
 
Tja, har man tid til hobbyer da?:-p Er glad i å være ute, har hunder som tar endel tid. Driver også litt med jakt. I tillegg så holder jeg på med videreutdanning i tillegg til full jobb, så dette året har det ikke blitt så mye av verken det ene eller andre....

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg driver med litt forskjellig som strikking , hekling, brodering , syr , maler , går på fjellet , fotball og tung styrketrening :-P det begynner å bli en del ser jeg ;)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Jeg har ikke noen hobbyer jeg.. Gjerne jeg skulle fått meg det? Har aldri tid til noe, hvis jeg først har helt fri slapper jeg av ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Er nå litt nyskjerrig på hva hobbyer dere damer har??

Mine er: Strikking, kryssord, puslespill og bøker for det meste :) Spilte også gitar for noen år siden men det har jeg så og si lagt på hylla (har ikke sangstemme) :P

Kjekt å bli litt bedre kjent :D

Veldig typisk steinbukk hobbyer *smiler* :-D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
syr masse barneklær og litt til meg selv,elelrs kan jeg hekle og er veldig glad i å lage mat og bake :)
 
Tells sofaen? *ler*
Den og jeg har vært gode venner noen kvelder nå.. hahaha
 
Back
Topp