Hobbyer?

Bymusa

Elsker forumet
Jeg og samboeren snakket, og han synes det er litt dumt at jeg ikke har noen hobby, noe som jeg brenner for og kan bruke som avkobling. Og jeg er i grunnen litt enig, men vet ikke helt hva slags hobby jeg kan prøve meg på.

Så jenter, hva er din/dine hobby/hobbyer?

jeg scrapper - men det er lenge siden nå... tørka støv av pulten istad og kikka over bildebunken som venter.. så endte jeg opp her istedenfor..

Jeg swapper. Dvs, jeg bytter ting med folk i hele verden. Kjempegøy. Har en litt lat periode akkurat nå da, men elsker det! :D

jeg lærte meg å hekle i februar, å syns det er kjempegøy.. nå har jeg begynnt på en kjole til snuppa:)
har helka luer, tøfler, en vest til meg selv osv:) mye enklere enn å strikke i alle fall:P

Har ingen hobby...[&:]

Men jeg syr en sjelden gang da.. Har en del stoff, men ingen sylyst..

Jeg leser og lager mat. Det er ting jeg virkelig liker å bruke tid på og å gjøre :) Liker også puslespill, selv om jeg har vært litt sløv med det i det siste :)

jeg syr, har prøvd så å si alle hobbyer men havner tilbake til søm hver gang. drømmen er å starte opp for megselv til neste år

Kan legge til at jeg finns ikke kreativ, og er veldig utolmodig.

Jeg pøvde å lære meg å hekle ved å lete på internet, bruksanvisninger og youtube, og forsto jo ikke en dritt... Så jeg ble sur og la det fra meg.

Scrappe, har jeg ikke fantasi til å gjøre. (desverre)

swappe hørtes jo litt intressant ut, har aldri hørt om det før, hvor/hvordan gjør man det?

ORIGINAL: Bymusa

Kan legge til at jeg finns ikke kreativ, og er veldig utolmodig.

Jeg pøvde å lære meg å hekle ved å lete på internet, bruksanvisninger og youtube, og forsto jo ikke en dritt... Så jeg ble sur og la det fra meg.

Scrappe, har jeg ikke fantasi til å gjøre. (desverre)

swappe hørtes jo litt intressant ut, har aldri hørt om det før, hvor/hvordan gjør man det?

www.swap-bot.com er ett ok sted å starte, synes jeg! Begynte der, men det ble en besettelse, så jeg ga meg litt hehehehe.

Back
Topp