Hobbyer/tidsfordriv

Støvel93

Blir kjent med forumet
Tenkte vi kanskje kunne tipse hverandre om ulike sysler vi kan fordrive tiden vår med mens vi venter. Jeg kjenner at tiden står veldig stille, og kunne trengt litt inspirasjon av dere andre. Kanskje vi kan gi et tips eller tre hver til noe man kan drive med? :happy:

Her kommer mine:

1. spille piano (jeg har begynt å øve meg på noen julesanger)
2. rydde i en rotete skuff, kommode etc.
3. gå gjennom klesskap, kjøkkenskap og etc og rydde ut det man ikke bruker lenger. Gi det bort eller selge det.
 
Den største hobbyen min for tiden er slektsforskning, veldig spennende. Også hender det jeg pusler slike gigantiske puslespill. Jeg liker idéen om å rydde og sortere ting, men er veldig dårlig til å gjøre det i praksis :)
 
For tiden er det strikking. Ølvotter i julegaver i år, gøy og raskt på tykke pinner. Pleier å se på noe på TV med norsk tale, så kan jeg høre på mens jeg kikker på strikketøyet. Har forsøkt med lydbok, men måtte sette så mye på pause for å sjekke mønsteret, så det gadd jeg ikke.
 
Her strikker, hekler og syr jeg, så har egentlig alltid ett eller annet å gjøre:hilarious: Gleder meg til jeg blir helt trygg på at denne graviditeten går i boks, for da skal jeg begynne å lage babyting:happy:
 
Her strikker, hekler og syr jeg, så har egentlig alltid ett eller annet å gjøre:hilarious: Gleder meg til jeg blir helt trygg på at denne graviditeten går i boks, for da skal jeg begynne å lage babyting:happy:
Har samme tanke .. var jeg kommer meg litt lengre i graviditeten så skal jeg begynne med baby strikk :love017
 
Med en 15 mnd i hus trenger jeg ikke så mye tidsfordriv for å si det slik.. Men strikker, heller eller lager fotoalbum når tiden tillater det :happy:
Prøver å få ferdig junior sine album før det plutselig er en til krabat og lage album til :wacky:
 
Back
Topp