Hobby

Jeg pleide å scrappe masse, men det har jeg gjort lite av etter at jeg begynte å jobbe. Har gitt litt opp kjenner jeg. Men lager album til storesøstra og etterhvert lillebror nå, blir jo litt hobbykos med det :)

Alt mulig rart! For tiden går det i perling (photo pearls og hama) :) Pusler, baker, broderer, perler dyr, løser kryssord, syr, strikker, scrapbooking +++ Veldig avhengig av å ha noe å holde på med [emoji14]

Tar meg tid til de :)

Last edited:
Likte å bake og fotografere. Prøver å fotografere litt enda

Jeg har begynt å spille litt håndball igjen.

Ellers så er jeg glad i å bake, men har blitt lite tid til det etter fødselen. Skulle egentlig bake dåpskake, her for noen uker siden, men da fikk vi sykdom i hus

Har ingen,men har lyst å lære meg å strikke! :)
Det har jeg lyst til å lære meg også[emoji4]
Men har ingen som kan lære meg det, eller evt svigermor da men tror ikke hun har tid til det. Det er jo så koselig med strikkeklær, spesielt til de små

Det har jeg lyst til å lære meg også[emoji4]
Men har ingen som kan lære meg det, eller evt svigermor da men tror ikke hun har tid til det. Det er jo så koselig med strikkeklær, spesielt til de små
Ja det æ også tenker, så mye fint strikk til småbarn, og vil ikke mase på andre om å strikke til han.. Men har ei venninne som sa hun kan lære meg, så kanskje det blir mitt permisjonsprosjekt :)

Liker å fotografere,lese,sy korsting.Det blir litt fotografering,ment lite sying.Leser innimellom når hun sover .

Har en del. Fotograferer, men det er ikke en hobby men jobb [emoji14] er utdannet fotograf. Eller så er det hekling, strikking, digital design (vinyl), origami, scrapping, søm osv. Akkurat nå driver jeg med å hekle detaljer til smokkesnorer og vognpynt :)

Liker å pusle på med scrapping og strikking, men lite tid til det nå [emoji846] Blir kanskje mer tid når dåpen er overstått [emoji4]

Back
Topp