Hobby

Det har jeg ikke tid til :/ men er veldig glad i å danse og scrappe (lager fine kort bare jeg har litt tid på meg)

Slektsforskning og jogging, men har ikke hatt tid til det første på noen år.
Gøy å lage ny mat og hvis jeg har tid :-)

Hobbyen min må være brodering :) (når jeg har tid til det)^^

Strikker og hekler litt, har en hel boks med scrappe-ting, fargeleggingsbøker, fargeblyanter, stoffbiter osv. Også er jeg vel litt make-up og effektnerd så jeg har et lite hav med det også ;)

Jeg hadde en periode hvor jeg la ekstremt mange puslespill, sånne store, har ikke hatt så mye tid til det de siste par årene, men gjør litt i ny og ne.

Også har jeg neglelakkdilla, så lakker negler titt og ofte, bytter gjerne lakk og pynter dem et par ganger om dagen. :p

I går kjøpte jeg meg en sånn en tegnebok for voksne, så får se om det er noe som fenger.

Nå for tiden går det mest i strikking på babyteppe og tegnebok for voksne. Ikke at jeg har energi til å gjøre mye ut av det, men litt er bedre enn ingenting xsmile5

Har ingen hobbyer egentlig, er misunnelig på dem som har! Men finner liksom ikke min greie :p
Har dog stor interesse for interiør, design og mat :)

Trene, hekler/strikker litt om høsten/vinter:) ellers er jeg glad i å lese og bake!:)

Er glad i å hekle, men får dessverre for lite tid til det.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Back
Topp