Hobby

maryann

Glad i forumet
Juli13-jentene
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Til storesøster sydde jeg veldig mye! Håper jeg får like god tid denne gangen har sydd to babynest til nå, en som passer i vogntog en til lekegrinda. Sydde også kjole til hemmelig venn, omslagskjole. Brukte disse kjempe masse til storesøster, og syns d er stilig med litt retro snitt på babyklærna. Legger med noen bilder, skikkelig *skryteavmegselv* innlegg

Så flink du er , liker å sy jeg også men har ikke sydd noe så fint enda. Dyrt med stoff, å vet aldri hvor jeg skal kjøpe til å lage klær for eksempel.

Godt med hobby også :)

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Har kjøpt billige gardiner, sengesett på f.eks. sparkjøp, kid, jysk. Da blir d ikke så dyrt

Så mye fint:) Jeg er også sydame og har sydd mye til storesnuppa, håper på tid og energi til å sy like mye til lillebror fremover. Er så koselig med hjemmelagde klær og ting!

Har fått helt sydilla i det siste. Har i grunn brukt all tid etter middag på søm de siste to ukene - koser meg skikkelig med det!

Så mye fint du har lagd! Skulle ønske jeg kunne sy, det tar så lang tid å strikke og hekle... :)

Kanskje jeg kunne få komme på sykurs hos deg når jeg har fått hobbyrommet og symaskinen på plass ;)

Kanskje jeg kunne få komme på sykurs hos deg når jeg har fått hobbyrommet og symaskinen på plass ;)

Tror helle eg må komma t deg hvis du får hobbyrom står øverst på ønskelista når me ein gång kjøpe oss enebolig! Så stress å måtte rydda vekk alt mellom kvar økt!

Back
Topp