Hobby

Ønsker<3

Elsker forumet
Har dere noen hobby?
Jeg har ikke, men virderer sterkt å finne meg en nå som jeg går hjemme å er sykmeldt :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kunne brodert og strikket.. Men somler bort dagene med tull.. Min hobby blir å finne en måte å bli kvitt skogsmaur på der jeg kan sitte ute å kose meg..

Noen forslag til hvilke ting som kan funke for å jage den unna?

Å fykj.. Maur er plagsomt.. Og vanskelig å bli kvitt.. :( sprøyter du en plass, flytter de seg bare til en annen plass.. Men finnes sikkert noen effektive kjerringråd :)

Å, så kjedelig med maur!

Jeg strikker, hekler og syr, så jeg er fylt opp på hobbyfronten ;)

Jeg maler bilder (har utstilling og solgt noen), men vanskeligere nå siden jeg maler og koser meg på gulvet til vanlig. Nå kommer jeg meg verken ned eller opp pga bekkenet :P Leser masse bøker da......

Jeg maler bilder (har utstilling og solgt noen), men vanskeligere nå siden jeg maler og koser meg på gulvet til vanlig. Nå kommer jeg meg verken ned eller opp pga bekkenet :p Leser masse bøker da......
Så gøy! Kan du ikke legge ut noen bilder så vi får se da? Jeg har alltid vært litt misunnelig på folk som er flinke til å male, det virker så gøy å holde på med!

Her går det for det meste med babyverden, tv og det jeg orker av husarbeid.
Håper på å få komt i gang med trening snart.

Smhar både strikketøy og synaskin tilgjengelig. Men det har en tendens til p bli likt som dansesnuppa! Babyverden, tv og husarbeid.. :-p

Spiller egentlig håndball.. Men det går jo ikke nå... :/

Her går det i scrapping, strikking, lesing og noe hekling.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hobbyen min var trening, men den er ikke like lett lenger :/
Derfor har jeg begynt å strikke teppe til vognen ^^
Så kan vel si at strikking til babyen er min nåværende hobby :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Min hobby er så mye, men jeg elsker å danse ( Linedance) lage kort, sy små ting, og nå begynner jeg som me&i selger i august og gleden er stor for det :D

Strikking e fin gravidsyssel..eller er men stoore hobby foto :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp