Hobby..

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Har dere no spennende hobbyer dere driver med? ..eventuelt drev med før dere fikk de små, og som dere ser frem til å komme i gang med når ting går seg til og det igjen blir litt tid til overs.

Selv har jeg alltid drevet og tegnet litt og sånn. Gikk såvidt på et lite kurs i portrettmaling for noen år siden, så da fikk jeg prøvd meg litt på oljemaling også. Mamma ville så gjerne ha et portrett av min yngste bror (hun hadde allerede av oss eldste) så hun sendte meg på et ukes-kurs. Kostet 1000,- kr å delta på kurset, men 2500,- hvis hun som holdt kurset skulle male bildet. :p Moro for meg, og lønnsomt for mamma ;) hihi
Er ikke så god med farger, for jeg har mest drevet med blyanttegning. Håper å få litt tid til å dra det frem igjen også med tiden, men mest av alt, gleder jeg meg til å ta fatt på scrapbooking igjen :) Det begynte jeg med så smått for et par år siden. Da i form av kortlaging. Syns det er kjempegøy!! Har såvidt prøvd meg på bok også nå i senere tid :D Er ikke så flink, men lærer stadig noe nytt. Leser en del på nettet og leter inspirasjon fra andres blogger og slikt :) Sålenge jeg koser meg når jeg holder på, så syns jeg det er det viktigste! ;) hihi
Her er første siden fra babyboken jeg så smått har begynt på ;)

Babybok.jpg

Og her er julekortet jeg laget til kjæresten min i fjor da vi feiret jul på hver vår kant av landet

Julekort.jpg

Jeg samler på vin, det er vel kanskje en slags hobby:-)
Ellers er jeg glad i å lage mat, før jeg begynte å jobbe drev jeg mye med musikk.
Faktisk så har jeg spilt i EP i studioet til Staregate :cool05

Så spennende da :cool05 Er det noe man kan høre no sted?? :angel4 Synger du eller spiller du no instrument??

Glemte helt musikkhobbyen min jeg i farten. Kan ikke skryte på meg noe så spennende som deg, for jeg spiller bare i korps ;) hehe Eller, spilte.. Har blitt lite med det nå, men akter å begynne igjen når jeg får tid.

Nei, jeg spilte den inn bare for meg selv, jeg hjalp dem med noe koring først, så det var slik jeg kom inn dit:-)
Ingenting å skryte av, men en artig opplevelse for meg :cool14 Spilte litt trommer, men jeg drev med sang.

Jeg strikker, hekler, broderer og prøver meg på litt på kortlaging (scrapping).

Har ikke tid til en hobby akkurat nå:p men har laget litt smykker og malt litt m oljemaling;) min nye hobby er nå pumping av puppa:D:cool::p bruker minst 4 timer pr dag på det. Bruker flaske på dagen så jeg ser hvor mye han får i seg:)

Har ikke tid til en hobby akkurat nå:p men har laget litt smykker og malt litt m oljemaling;) min nye hobby er nå pumping av puppa:D:cool::p bruker minst 4 timer pr dag på det. Bruker flaske på dagen så jeg ser hvor mye han får i seg:)

Skikkelig tidkrevende greier det der, jeg pumper meg litt hver dag selv for å samle opp for å gi til melkebanken.
Får skikkelig vondt i ryggen, for jeg bøyer meg så mye forover.

Jeg sitter i en lenestol når jeg gjør det og sitter bakoverlent og komfprtabelt. Melka kommer fortere når jeg slapper av;-) Så flott gjort av deg og gi til melkebanken:D

Så synd å ikke gjøre det når jeg har mer enn nok til henne.
Kanskje jeg skal prøve sofan neste gang, for jeg synes det tar lang tid å sitte på stol.
Rart det der med hvor for melka renner avhengig av dagsform og stress osv :icescream

Jeg har heller ingen hobby jeg driver med....det eneste jeg virkelig liker å gjøre er å kjøre snøskuter, da eg jeg blid å fornøyd når jeg får det :D men solge glise mitt, fordi jeg viste at den ikke blir bruk nå som gulle er kommet i hus ;) men saboern har en, så jeg skal nokk få maset meg til å låne den av og til :)

Så får jeg kjøpe meg en ny når jeg får bedre tid når snuppa blir større :)

Min hobby er visst også pumping om dagen :P men pumper du i fire timer om dagen??? Hvor mange ganger om dagen pumper du? Jeg pumper hver 4.time men tror det er for sjeldent så burde nok gjøre det oftere! Sitter i ca 15-20min hver gang!

Sent from my ST25i using BV Forum

Jeg pumper meg en time ca hver 3-4 time. Får ut alt mellom 140-230 pr gang. Drikker ammete 2 ganger daglig, synes det gir mer melk! Pumper meg så mye som mulig så han har melk nok;) Gir på flaske så jeg ser hvor mye han får i seg. Han får pupp på natta og morran:) he he, godt og se det er flere som pumper seg enn meg;)

Jeg fullpumper på dagen! Blir ca 120ml på 15min fire ganger om dagen, hun tar alt til hvert måltid, men spiser fem ganger om dagen så har alltid et måltid klart før jeg pumper! Litt kjipt nå i jula, er i juleselskap men sittet på et rom alene og pumper :P må nok over jul pumpe oftere og lengre, tenkte jeg skulle prøve å øke så jeg får et måltid per pupp ved hver pumping altså to måltid i slengen. Men da trenger jeg 250 ml per pumping og det er jo ganske mye melk :confused:
Ammet også på natta og om morran, når hun vil da, amma 4 gang i natt :confused: idag har hun fått 3 ts velling, så nå skal vi øke på det mot kveldene! :)

Sent from my ST25i. using BV Forum

Back
Topp