Har dere no spennende hobbyer dere driver med? ..eventuelt drev med før dere fikk de små, og som dere ser frem til å komme i gang med når ting går seg til og det igjen blir litt tid til overs.
Selv har jeg alltid drevet og tegnet litt og sånn. Gikk såvidt på et lite kurs i portrettmaling for noen år siden, så da fikk jeg prøvd meg litt på oljemaling også. Mamma ville så gjerne ha et portrett av min yngste bror (hun hadde allerede av oss eldste) så hun sendte meg på et ukes-kurs. Kostet 1000,- kr å delta på kurset, men 2500,- hvis hun som holdt kurset skulle male bildet.
Moro for meg, og lønnsomt for mamma
hihi
Er ikke så god med farger, for jeg har mest drevet med blyanttegning. Håper å få litt tid til å dra det frem igjen også med tiden, men mest av alt, gleder jeg meg til å ta fatt på scrapbooking igjen
Det begynte jeg med så smått for et par år siden. Da i form av kortlaging. Syns det er kjempegøy!! Har såvidt prøvd meg på bok også nå i senere tid
Er ikke så flink, men lærer stadig noe nytt. Leser en del på nettet og leter inspirasjon fra andres blogger og slikt
Sålenge jeg koser meg når jeg holder på, så syns jeg det er det viktigste!
hihi
Her er første siden fra babyboken jeg så smått har begynt på

Og her er julekortet jeg laget til kjæresten min i fjor da vi feiret jul på hver vår kant av landet

Selv har jeg alltid drevet og tegnet litt og sånn. Gikk såvidt på et lite kurs i portrettmaling for noen år siden, så da fikk jeg prøvd meg litt på oljemaling også. Mamma ville så gjerne ha et portrett av min yngste bror (hun hadde allerede av oss eldste) så hun sendte meg på et ukes-kurs. Kostet 1000,- kr å delta på kurset, men 2500,- hvis hun som holdt kurset skulle male bildet.
Er ikke så god med farger, for jeg har mest drevet med blyanttegning. Håper å få litt tid til å dra det frem igjen også med tiden, men mest av alt, gleder jeg meg til å ta fatt på scrapbooking igjen
Her er første siden fra babyboken jeg så smått har begynt på

Og her er julekortet jeg laget til kjæresten min i fjor da vi feiret jul på hver vår kant av landet

Synger du eller spiller du no instrument??
Spilte litt trommer, men jeg drev med sang.