Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg liker å danse. Ellers leser jeg og skifter litt håndarbeidshobbyer alt etter humøret. Hvordan lagde du sånn alexander med blinking? Sånn har jeg også lyst på...
Og hagearbeidet mitt teller vel også som hobby, og det at jeg forsøker å lage noe av all frukt og bær som jeg har i hagen... blitt en liten hobby-sylter jeg..[:D]
min hest er vel stort sett min hobby, ellers så liker jeg å trene .. det kan vel kalles en hobby?
hadde mye mer tid til hobbyer før men det blir lite nå ...
trodde egentlig at jenter hadde flere hobbyer enn gutta jeg! mulig jeg tok feil der [:D]
jeg liker å danse. Ellers leser jeg og skifter litt håndarbeidshobbyer alt etter humøret. Hvordan lagde du sånn alexander med blinking? Sånn har jeg også lyst på...
Står forklart under en link her som heter Signatur el noe sånt
Scrapbooking er å lage sånne fancy albumer med bilder i vettu!! Det er jeg ikke så flink til, mest pga tid, og at jeg aldri får fremkalt bilder (siste bildene jeg fremkalte var fra Karolines første jul - 2 år siden..)[8|]
Lager kort, synger i kor og strikker babytepper til den store gullmedalje!