Hobby?

*MIRIAM*

Elsker forumet
Har dere noen hobbyer jenter?

Min hobby er da Fallskjermhopping og Håndball

Mannen presterer å si at vi jenter er lite flinke til å finne oss hobbyer.

jeg liker å danse. Ellers leser jeg og skifter litt håndarbeidshobbyer alt etter humøret. Hvordan lagde du sånn alexander med blinking? Sånn har jeg også lyst på...

Jeg synger i kor, og så har jeg begynt å hekle nå. Har også planer om å lære scrapbooking.

Og mannen din er frekk[;)]

Og hagearbeidet mitt teller vel også som hobby, og det at jeg forsøker å lage noe av all frukt og bær som jeg har i hagen... blitt en liten hobby-sylter jeg..[:D]

min hest er vel stort sett min hobby, ellers så liker jeg å trene .. det kan vel kalles en hobby?
hadde mye mer tid til hobbyer før men det blir lite nå ...

trodde egentlig at jenter hadde flere hobbyer enn gutta jeg! mulig jeg tok feil der [:D]

ORIGINAL: bæibi

jeg liker å danse. Ellers leser jeg og skifter litt håndarbeidshobbyer alt etter humøret. Hvordan lagde du sånn alexander med blinking? Sånn har jeg også lyst på...

Står forklart under en link her som heter Signatur el noe sånt

Jeg mangler hobby...

Eneste jeg kan komme på i farta, og som opptar min tid på kveldene, er kryssord [8D].

Hva er scrapbooking?

Jeg driver med scrapbooking, broderer litt, strikker, sitte ved pc`n, og selvfølgelig shopping det kan jeg jo ikke glemme[:D]

Har ellers spilt fotball i mange år, savner det litt egentlig...[:)]

Scrapbooking er å lage sånne fancy albumer med bilder i vettu!! Det er jeg ikke så flink til, mest pga tid, og at jeg aldri får fremkalt bilder (siste bildene jeg fremkalte var fra Karolines første jul - 2 år siden..)[8|]

Lager kort, synger i kor og strikker babytepper til den store gullmedalje!

Broderer en del...

jeg er veldig glad i å danse og synge[:)]

Back
Topp