Hobby..

IrenePirene

Forumet er livet
Hvilke hobbyer har dere? Utenom å løpe etter barna da ;)
Jeg har en del, og føler jeg ikke får tiden til å gjøre alt jeg vil..
Hekling, brodering, foto og scrapping er vel det som er høyest på lista, akuratt nå er det hekling som er mest kos, spesielt siden det begynner å bli mørkt ute, men foto kommer som en meget god nr 2!
 
foto,interiør,bil og cross er mine:) men nå har jeg bestilt garn og nåler til hekling :) håper det kan bli en ny og koselig hobby for meg:)
 
Jeg er mest sånn som foretrekker fysiske hobbyer som kampsport og slikt. Har ikke fått gjort det på noen år nå, men klør etter å få begynne igjen! Men det blir vel ikke akkurat med det første, for gubben har jo aldri lagt snuppa engang. *Sukk*
 
jeg er altfor lat til fysiske hobbyer
Bil hadde jeg også som hobby, men har lagt det litt fra meg de siste årene (interessen er der fremdeles og jeg savner råne-bilen min
 
Jeg driver litt med scrapbookin og maling, men er sjelden jeg har tid... Så elsker jeg å danse da! Jobber som danselærer som en ekstra inntekt, perfekt å tjene penger på en hobby!
 
Her er det hekling, strikking og brodering :)

Akkurat nå hekler jeg en drøss med julegaver. Kaniner i ulike farger :) Det går greit å lage og så er de så søte! :)
 
Jeg har scrapping, selv om det er lenge siden jeg har vært på scrapperommet ;) Er begynt å hekle, og hekler for tiden monsterluer :) Har tilogmed fått min første bestilling :)
 
Så gøy å få bestillinger da :) Har en laaaang liste her jeg også :-p er så greit å kunne hekle til andre når jeg likevel må ha noe å henge fingrene i :)
 
Trening, puslespill og tv serier.. hehe.. hvis det er en hobby ;)

men skal straks lære meg å strikke og hekle.. Liker å drive med sånt men har glemt alt. så nå skal ei snill dame på jobben lære meg :)
 
Back
Topp