Hobby tråd :)

sun_rise

Glad i forumet
Noen som har startet på et nytt prosjekt?
Hva skal du lage til føret i magen?

Akkurat nå sitter jeg med siste del av et vognteppe til ei venninne som fikk i mars. Har til nå laget: uglelue, bamse lue med sokker, strikt baby pose med lue og kjøpe smekker. blir godt å få sendt pakken oppover til henne.

til lille spire har jeg laget noen sokker. syns denne var kjempe kul (
imagejpeg
) så den er neste prosjekt :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    16,7 KB · Visninger: 58
Så søt! Jeg er ikke så erfaren med strikking, men har tenkt å prøve meg på en heldress med hette fra boken myk start. Har også lyst å strikke matchende sokker, votter og lue. Men må vente til lønning på fredag så jeg har råd til garn :)
 
Noen som har startet på et nytt prosjekt?
Hva skal du lage til føret i magen?

Akkurat nå sitter jeg med siste del av et vognteppe til ei venninne som fikk i mars. Har til nå laget: uglelue, bamse lue med sokker, strikt baby pose med lue og kjøpe smekker. blir godt å få sendt pakken oppover til henne.

til lille spire har jeg laget noen sokker. syns denne var kjempe kul (
imagejpeg
) så den er neste prosjekt :)
Ååhh...den var jo bare fantastisk søt! (Lyst å dele oppskrift?!)
Har begynt å strikke en omslagstrøye, men kunne godt tenke meg å hekle litt også :)
 
Noen som har startet på et nytt prosjekt?
Hva skal du lage til føret i magen?

Akkurat nå sitter jeg med siste del av et vognteppe til ei venninne som fikk i mars. Har til nå laget: uglelue, bamse lue med sokker, strikt baby pose med lue og kjøpe smekker. blir godt å få sendt pakken oppover til henne.

til lille spire har jeg laget noen sokker. syns denne var kjempe kul (
imagejpeg
) så den er neste prosjekt :)

Så fiiin den var:) Jeg kommer ikke til å lage noe til baby før vi har kommet en god del lengre i sv.skapet, men om alt går bra, kunne jeg godt tenkt meg å få oppskrift på denne:)
 
Ååhh...den var jo bare fantastisk søt! (Lyst å dele oppskrift?!)
Har begynt å strikke en omslagstrøye, men kunne godt tenke meg å hekle litt også :)

Jeg har foreløpig bare funnet bildet, men tror jeg får den til på frihånd med litt prøving og feiling.
 
Hadde jeg bare kunne strikke:/:/ kanskje jeg må prøve meg på hel helt enkelt teppe:) elsker ull:) heldig vis har jeg flinke bestemødre som har strikken Marius gensrer og dresser tilsnuppene mine:)
 
Har begynt å strikke på et babyteppe :) Men har en venninne som får baby noen måneder før meg, så kan være hun får det :)
 
Har lyst å strikke masse, så får bare sette igang ;) broderer også og har lyst lære meg hekling ;) må bare få tid til å begynne på et prosjekt :p
 
Er i gang med å hekle vognteppe i kremhvit babyull med bamsemotiv. Så skal jeg hekle sløyfer og blondekant i enten lilla eller grønt når vi vet kjønnet :)
 
Kan legge ut bilder når jeg er kommet litt lenger :)
 
Så masse fint dere lager og planlegger :)
Jeg tenker å vente med å strikke ting til babyen en stund ennå, akkurat nå strikker jeg en jakke til meg selv. Orket å strikke litt idag så jeg nærmer meg bråtet :)
ImageUploadedByTapatalk1365975396.480939.jpg
Så mangler den armer krage og stolper, men det er jo fort gjort :)

Planlegger også en Marius til meg selv, kanskje en som er ekstra lang, så passer den i vinter ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1366999195.493784.jpg

Se hva jeg har begynt på ikveld :) nøstebarn-teppe :)

Noen som har prosjekter på gang nå?
 
Takk marengo :)

Ja, sant det går fort å strikke, snartmortil3 :) du har kommet kjempelangt da! Hadde den fargen til min første, men var ikke jeg som strikket det da ;)
 
Jeg strikker på en genser til mannen, har lyst til å få den ferdig før jeg begynner på noe annet, for hvis jeg legger den bort nå blir den vel ikke ferdig før om 18år eller noe :p

Bare jeg får bekreftet av lege at alt står bra til med lille i magen skal jeg legge opp til et teppe. Har allerede et Det hele kongerige liggende klart.
babysvbet---det-hele-kongerige
Har planer om et Bella teppe fra babystrik på pinde 3 i mini duett, vognteppe til sommerbruk.

Og alle klærne jeg har lyst til å strikke da, ikke minst hentesett :)
 
Ingen strikking her, men har planer om å sy noe :)

Kanskje noe slikt?

kuteppe.jpg
 
Har begynt å strikke en heldress str 0-3mnd i deilig myk alpakka. Har kommet halvveis på en arm foreløpig ;)
 
Back
Topp