Hobby ☺

Anita S

Første møte med forumet
Hei.
Jeg er hjemmeværende med 1 barn på 3 år og jeg syntes at dagene ble så lange når jeg satt hjemme og ville da ha noe og finne på☺ Var rundt og letet på nettet etter en hobby jeg kunne tjene litt ekstra penger på og ville da ikke selge verken tuperware eller forever living siden har prøvd det tidligere så det var ikke noe for meg
Jeg kom plutselig over ei som solgte noe som heter PartyLite og siden jeg aldri hadde hørt om dette før så ble jeg jo selvfølgelig veldig nysgjerrig på dette og Googlet på dette og snakket litt med folk rundt og alle jeg pratet med var veldig positive til dette siden det var alt innen duftlys og tilbehør ( pynt ). Jeg valgte da og ringe en konsulent og høre litt om hvordan dette fungerte og ble da veldig gira på og prøve dette her ☺ Så ja jeg meldte meg inn og fikk startpakken som jeg ikke betalte noe for og jeg hadde ett party hjemme samme uka som jeg fikk startpakken og solgte da for 6100,- noe som dekket inn hele startpakken og jeg var kjempefornøyd ☺ Så etter dette så har jeg holdt på og jeg tjener ekstra penger + jeg kommer ut og har det sosial + jeg bestemmer arbeidstiden min helt selv ☺ Her er det bare vinn vinn☺ Så vist noen her inne kunne tenkt seg og ha det litt gøy + og tjene litt penger så er det bare og si ifra så hjelper jeg deg gjerne igang☺ Har du spørsmål så bare ta kontakt☺
Mvh
Anita

Bokbretting da..? =) Det er en morsom hobby man kan tjene penger på hvis man gjør det nøye nok =)

Hvor bor du forresten...? Jeg skal snart gå hjemme en del jeg og, hvis du bor i nærheten kunne vi jo kanskje funnet på noe? :D

Ja var jo ett stykke unna det da☺
Ja, det var liksom et stykke... :-/ Men kanskje noen andre sørlendinger her inne er gla i å være sosiale, og vil møtes for å finne på noe? =)

Back
Topp