Ho ho! Fortsatt.....

Deilig med flotte og positive tester seint på dagen ;) Gleder med allerede til fredag, da skal jeg svi av en til :P

haha! gale dame :P

Fine testen! Har svidd av min dose testar eg og denne gongen; )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå må jeg faktisk slutte å ta graviditetstester. Hcgnivået mitt er for høyt for testene (får bare en svak strek ved siden av kontrollstreken) For å få sterk strek må jeg vanne ut urinen :D Det er ganske kult, da!! Haha

Nå må jeg faktisk slutte å ta graviditetstester. Hcgnivået mitt er for høyt for testene (får bare en svak strek ved siden av kontrollstreken) For å få sterk strek må jeg vanne ut urinen :D Det er ganske kult, da!! Haha

Haha! Kanskje på tide å føle seg helt sikker på at det skal gå bra;) disse ukene føles som en evighet.. Jeg vil så gjerne komme til uke 12 og få mage og kjenne liv etterhvert. Samtidig prøver jeg å kose meg med min egen kropp den siste tiden nå, og fortsatt føle at jeg er "meg selv" om du skjønner :p

Haha! Kanskje på tide å føle seg helt sikker på at det skal gå bra;) disse ukene føles som en evighet.. Jeg vil så gjerne komme til uke 12 og få mage og kjenne liv etterhvert. Samtidig prøver jeg å kose meg med min egen kropp den siste tiden nå, og fortsatt føle at jeg er "meg selv" om du skjønner :p
Haha!! Skjønner deg sååå godt. Deilig at flere har det som meg. Har inntrykk av at de fleste bare gleder seg skikkelig masse til å få "gravidkroppen" jeg må innrømme at jeg har litt blandede følelser. Gleder meg til å vise frem magen, men gruer meg litt til forandringene kroppen skal gjennom. Er nok treningsnarkomanen som snakker nå, da ;) :P

:dance011

Back
Topp