Ho Arya snudde sæ!!

maikaen

Forumet er livet
æ hadde skifta på ho (på kjøkkenborde) så ho lå på rygg å sprella.
så oppdaga ho advents staken, å da snudde ho sæ på sia,
å etter mye styr førr å få tak i den så snudde ho sæ over på magen! bevist!!
*stolt mamma*[:D]

ho tippa flere ganga på ryggen etterpå da, når æ la ho på magen
men d va mere førr at ho mesta balansen når ho sku ta tak i lekan[:D]

Kor flink ho e den jenta di!!![:)]

Vente spent på at Mary åsså ska bynn å snu sæ, men d ser dårlig ut foreløbi....men den som vente på nå godt...hehe!![:D]

Har dokker fint vær der nede?? Her e d regn og is overalt....[:'(]

Fliiinke pia tell svigermor [:D]

d e første gangen ho har gjort d!
va kjempestolt bestemor åsså her da[:D] ho mamma mente åsså at d kunne gå ei uka
eller 2 t neste gang, men no har ho væffal gjort d[:)]

må jo gjøre svigermor stolt[8D]

angående været.....
d e MYE vind. vi har hadd litt sol idag å d e jo passe varnt, men d blir likevell litt
kjøli pga av den sterke vinden. e igrunn overskya å litt sol innimella.
så æ har ikkje blidd brun rikti enda[>:]

ellers så sunst ho at han onkel rico e drit arti! han satt å sang t ho (som han gjør
ellers døgne runt) å da flirte ho hele tia! han va vest utruli arti[:D]

ORIGINAL: maikaen

d e første gangen ho har gjort d!
va kjempestolt bestemor åsså her da[:D] ho mamma mente åsså at d kunne gå ei uka
eller 2 t neste gang, men no har ho væffal gjort d[:)]

må jo gjøre svigermor stolt[8D]

angående været.....
d e MYE vind. vi har hadd litt sol idag å d e jo passe varnt, men d blir likevell litt
kjøli pga av den sterke vinden. e igrunn overskya å litt sol innimella.
så æ har ikkje blidd brun rikti enda[>:]

ellers så sunst ho at han onkel rico e drit arti! han satt å sang t ho (som han gjør
ellers døgne runt) å da flirte ho hele tia! han va vest utruli arti[:D]

da e de jo bra at dokk ikke ska heim imorra, liksom [8D] - brunfargen altså [:D]
æ tviiiila ikke på at ho syns han onkel rico e arti [:D]. I looove him, og æ har ikke møtt han en gang liksom [8D][:D]

åå,flinke arya [:)] vente på at seb å skal d..men han som hate så å ligge på magen...bli nåkk lenge til d skjer..

joda han va vest rikti så festli[:D] han sang "rosa sangen"..
ho tara har den på ipodn sin.. [8|] men fønni va d vest[:-]

nei æ e meget gla førr at æ ikkje ska hjem i mårra! æ vil ha sooooool[>:]

lille mæ: ho arya hata åsså å ligge på magen.. så æ hadde ho bare litt å litt der.
gikk jo 10 sekund så hylte ho... så æ hadde ho litt på magen på golve,
litt på magen på brøste mitt, litt på magen på fange, på sofakantn (sånn at arman
hennes hvilte på armlene), i lufta (sånn at ho flyr) å alt muli. alt bortsett fra å
ligge på magen på golve va greit... men så kunne ho plusseli ligge litt lengere å
litt lengere.. no e ho kjempeflink å holde nakken oppe! d va ho ikkje i d hele før.
men d årna sæ! men vest han e stiv å sånt enda så kan d være deffør!

ja, det skjer fort[;)]
min snudde seg tre ganger på rappen, fra mage til rygg i dag, for aller første gang[:)]stolt, jaaaa[:)]

Herlig!! Det er så stas de første gangene de gjør sånne ting! [:D]

Maja har snudd seg fra rygg til mage et par uker nå, men hun gidder ikke snu seg tilbake, så hun ligger og kjefter helt til jeg kommer og viser henne hvordan hun skal snu seg tilbake. hehe..
Hun har snudd seg fra mage til rygg mange ganger tidligere, så jeg VET at hun kan, og SER at hun ikke gidder nå. Hehe.. [8D][:D]

ORIGINAL: Selungen

ORIGINAL: Pijah

Herlig!! Det er så stas de første gangene de gjør sånne ting! [:D]

Maja har snudd seg fra rygg til mage et par uker nå, men hun gidder ikke snu seg tilbake, så hun ligger og kjefter helt til jeg kommer og viser henne hvordan hun skal snu seg tilbake. hehe..
Hun har snudd seg fra mage til rygg mange ganger tidligere, så jeg VET at hun kan, og SER at hun ikke gidder nå. Hehe.. [8D][:D]

Hey, MK snudde seg 1 gang fra rygg te magen, Roald i ekstase.. så måtte æ fortelle om maja.. hehe d va så arti   Hun gjorde d jo hele tiden å så sint da.. hihi

heheheheh.. Ganske underholdene og egentlig.. Kjefter og styrer værre, skjønner ikke helt at hun bare kan snu seg igjen.. Men stort sett blid og fornøyd da, bare noen snakker litt til henne!

Herlig at MK har snudd seg og da, han var jo på nippet når han lå under babygymmen her! [:D]

flinke pien=) jentungen min snudd seg og før første gang idag fra rygg te magen=)=)=) desverre så va eg på skola da, så den stolte farn går rundt å skryt nå fælt idag.

her va både æ å stolt bestemor vitne[:)]
pappan e hjemme i tromsø å vet ingenting[:D]

Back
Topp