Hmrf

En tråd i 'Sunn livsstil/slanking/trening' startet av Tixxxy, 17 Jul 2007.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. x1xTixxxy Gift med forumet

Jeg har nå gått på reductil i 14 dager og har vekten har bare sunket med 2 kilo. Føler det er så lite i forhold til alle andre jeg leser om.
    Vet jo ikke om det er pga tablettene eller at jeg har vært enormt flink og ikke spise snop og brus og slikt...

2. BlåBobler Forumet er livet

ORIGINAL: Tixxxy

Jeg har nå gått på reductil i 14 dager og har vekten har bare sunket med 2 kilo. Føler det er så lite i forhold til alle andre jeg leser om.
    Vet jo ikke om det er pga tablettene eller at jeg har vært enormt flink og ikke spise snop og brus og slikt...

Trenger du egentlig de tablettene, når du er så flink å klare å kutte ut brus og snop og sånt da?

Men 2kg på 2 uker er jo egentlig et helt perfekt vekttap da! Man skal ikke gå ned mer enn 1 kg i uka sånn ca. [:)] 

3. x1xTixxxy Gift med forumet

ORIGINAL: BlåBobler

Trenger du egentlig de tablettene, når du er så flink å klare å kutte ut brus og snop og sånt da?

Men 2kg på 2 uker er jo egentlig et helt perfekt vekttap da! Man skal ikke gå ned mer enn 1 kg i uka sånn ca. [:)] 

Jeg tror det er tablettene som har gjort at jeg iikke har så lysst på snop og stasj[:)]

4. Nahemah Elsker forumet

jeg raser ikke ned jeg heller.
    Har gått på pillene i 7 uker nå og har gått ned ca 7 kg.

5. BlåBobler Forumet er livet

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg tror det er tablettene som har gjort at jeg iikke har så lysst på snop og stasj[:)]

Åja, sånn ja [:)] Da er det jo kanskje lurt å fortsette ja [:)]

Selv om du synes det går litt sakte, så går det jo i hvertfall riktig vei!!! [:D] 

Hvis det fortsetter i samme tempo har du gått ned 20kg før jul! (Nå vet jeg ikke hvor mye du skal ned da, men......) [8|]

6. MajaB Forelsket i forumet

Tablettene gir deg ikke vekttap, men mindre matlyst slik at du spiser mindre og dermed får et vekttap.
    Du går ned i det tempoet som kroppen din selv bestemmer. Noen bruker lang tid, andre får det av fortere enn f.
    Sånn er det bare, vi er alle forskjellige. Det viktigste er jo at du faktisk går ned, noe du gjør! [:D]

Del denne siden