HMMMMMMMM

Himmelstøv

Forumet er livet
Hva kan man stole på?

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 18 mars.

Å det er ikke helt klart hva det skal bli før i uke 17.... så det kan jo fortsatt være ei jente, eller en gutt...
hmmmmmmmmmmmm....

Min sønn skulle være jente han, det sa dem på UL da jeg var 18 uker på vei med han.
så er skeptisk..

men hva ligner dette på?

Har lest tidligere at folk har fått vite kjønn lenge før uke 17/18, så jeg ville nok stolt på ultralydfolkene jeg [:D] Ofte vil de jo ikke uttale seg hvis ikke de er nesten 100% sikre- men det er klart, det er jo folk som har blitt overrasket likevel [:D]

Ja jeg er en av dem som ble overasket med min sønn :P
så han lå i rosa sengetøy en stund. :P

Jeg synes d ligner noe EKSTREMT på en gutt... å det synes venninnen min å... man ser det jo... å bilde er tatt mellom bena på babyen BAKFRA.....

Jeg personlig ville ikke stolt blindt på hva en ul i uke 14 sa...

Har du sett hvordan kjønnsorganet til jenter og gutter ser ut i uke 14 forresten?? De er gaaaanske like...

tror nok eg ville venta ja :)

ORIGINAL: Diddij

Har du sett hvordan kjønnsorganet til jenter og gutter ser ut i uke 14 forresten?? De er gaaaanske like...

Nei har ikke sett det...

jeg stoler ikke helt på det... serlig etter Sønnen min, som skulle vær ei jente... :P

ORIGINAL: MitteMinda

Nei har ikke sett det...

jeg stoler ikke helt på det... serlig etter Sønnen min, som skulle vær ei jente... :P

Skal finne den linken til deg der man kan se det...
Var her inne for en stund siden...[;)]

ORIGINAL: MitteMinda

Nei har ikke sett det...

Skal finne den linken til deg der man kan se det...
Var her inne for en stund siden...[;)]

Ja kan du det [;)]

http://translate.google.no/translate?hl=no&langpair=en|no&u=http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html

Her er en, men jeg har sett en annen der man ser sammeligningen tydligere..

Hvis det er en annen som tar ul på den ordinære timen, så hold det "hemmelig" hva den andre har sagt.....? Og uansett; gutt eller jente- en av delene blir det [:D]

jeg skal d...

Spent på hva det blir...

men jeg synes hjerterytmen var så høy til å være gutt????

157 slag i minuttet..

Med min 1. fikk vi vite i uke 15 at det var en gutt... og det stemte...[:D]

Så tidlig er det helt normalt å ha høy hjerterytme...så det der skal du nok ikke stole så veldig på...
Leon hadde rundt 150-155 hele svangerskapet han...

Jeg personlig ville ikke stolt blindt på hva en ul i uke 14 sa...

ikke jeg heller.. så 3D er en fin ting hehe..[8D] det skal vi denne gangen også!

de har ikke lov og si noe før "fristen" for abort går ut.
i sverge så får de ikke vite det i det hele tatt,pga aborttallene

men hvis man tar 3D så kan man vel se kjønnet bedre?? Jordmoren sa at eg fikk vite kjønn på UL neste uke hvis babyen var samarbeidvillig! Då er eg 15+5... Hun sa at de var veldig flinke til å se det.. men dummt hvis de sier feil å sånt...

jeg kommer ikke til å handle så mye klær. bare litt i nøytralt.... ikke no mer enn d...

har ikke særlig med gutteklær, da jeg lånte klær sist gang.
men jeg skal ikke handle kjønnsrelatert klær denne gangen.

[;)]

Back
Topp