Hmmmmm..........

skytte76

Gift med forumet
Pleier det ofte å være folk her inne og kikker uten å legge inn noe som helst av innlegg? Ble litt nysgjerrig jeg nå[8|]

I det siste har det vær ganske mangen innom her.
Tror det har litt me at de ser vi er så flinke me å vær aktive og venner [;)]
Men når de første er her kan de bare si noen ord og [:D]

hei er her veldig ofte å lese, men det blir lite skriving... har januarbarn selv så det er artig å lese kordan andre mødre har det her! [:D]

Skjønner hva du mener, men sjekker du profilen til folk av og til? Jeg for min del synes det er merkelig at folk har vært medlem i lang tid uten å legge inn ett eneste ett innlegg. Skjønner liksom ikke helt vitsen med det på en måte og synes det kan være litt ekkelt[&:] Får litt følelsen av at noen puster meg i nakken og følger med for å finne på noe faenskap senere[&:]

Hææææ????????
Er det ikke andre som er inne på generell du mener???

Nope!

ORIGINAL: mallu

hei er her veldig ofte å lese, men det blir lite skriving... har januarbarn selv så det er artig å lese kordan andre mødre har det her! [:D]

Bare koselig at du skriver i det hele tatt synes jeg[:)] Klart det er mye artig å lese og det er jo artig å utveksle erfaringer med andre januarmammaer. Ikke noe galt i å lese, men synes det er rart at noen bare lager en profil og bare snoker rundt med. Var det jeg mente[:)]

Har lagt merke til det selv ja....scary spør du meg...[&:]

ORIGINAL: Chill24

Har lagt merke til det selv ja....scary spør du meg...[&:]

Enig med deg !! Hva er vitsen med å være medlem i et år uten en eneste meld ??? Kanskje de er spioner ???
Klemmer

ORIGINAL: skytte76

Pleier det ofte å være folk her inne og kikker uten å legge inn noe som helst av innlegg? Ble litt nysgjerrig jeg nå[8|]

Ser det sånn ut?[8|]
hehe, neida, det hender, men oftest legger jeg iallefall inn et svar eller træddve..[8D]

Litt skummelt ja...
Men vi satser på det er noen beskjedene som kanskje har januar barn,som ikke tør å skrive...[8|]

ORIGINAL: Star83

Litt skummelt ja...
Men vi satser på det er noen beskjedene som kanskje har januar barn,som ikke tør å skrive...[8|]

Men da må vi fortelle dem at vi er snille!!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Star83

Litt skummelt ja...

Men da må vi fortelle dem at vi er snille!!

Hvis de er inne å titter ser de jo det da[;)]

Hei.. Jeg er veldig flink til og bare kikke.. Skjeldent jeg poster noe.. MEN skal prøve og skjerpe meg.. [&:]

Ahhh... så liv83 er en av våre mysteriemammaer.
Klem til deg

mysteriemammaer - bra ord[:D]

Tenker ikke på folk som poster innlegg innimellom, men tenker på de som ALDRI har lagt inn noe som helst. Ser man på nicket til vedkommende jeg så da jeg startet denne tråden, ville jeg trodd det var en mann[&:] Synes det er ekkelt uansett jeg at folk er sånn.

Ja er ekkelt...
men folk kan jo være inne å kikke som "gjest" og da ser vi jo ikke engang at det er noen her...

Heisann!
Følte meg litt truffet på en måte, men har skrevet flere innlegg i det siste, så jeg tror terroralarmen svekkes hva meg angår:) Dessuten skriver jeg jo nå, da.. Men hvis det helper, så var grunnen til at jeg drøyde lenge at det rett og slett var så mye å finne ut av at all tiden gikk med til å "snoke"! Jeg bruker i tillegg litt tid på å komme "innafor", hvis dere skjønner, for det er som en annen skrev: dere er gode venner- ergo kjenner dere antakelig hverandre ganske godt. Men det er kjempegøy å ha en sånn plass når noe så vakkert som det å skulle ha barn hender med en! Klem, Ingvild

Back
Topp