hmmmmm....

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Har sjekket flere forskjellige norske terminkalkulatorer..... med utgangspunk i 28 dagers syklus (som jeg har) første dag, siste mens (6.mai) og det spriker da fra 9.-14. februar. Det er jo hele den dager forskjell. Hvem hadde dere fått etter,sånn fram til tul. ?

Er 2 dager etter deg så i følge bv sin Er det 13/2 som er din dato;)

Familieprat sin er no helt ute på viddene. her skjedde befruktning rundt 20.mai her også. (regner fra aih prosedyren) og da fikk jeg temrin 13.februar...

Jeg forstår heller ikke det der. Alle kalkulatorene jeg har brukt mener jeg er i uke 6 + noen dager, mens jordmor som jeg var hos i går mente jeg var i uke 7. Litt forvirrende!

Appen gravid & baby er veldi bra synes jeg :) babyverden sin er litt tullete.. Den vil ikke holde på den datoen jeg satte som første dag i siste mens. I følge den gravid og baby mener jeg er i gravid uke 5. 4+ 5. 249 dager igjen. Stemmer den da førsre dag i mens var 15 mai. ??Den sier termin er 20 februar. Antar befrukning skjedde rundt 29-30 mai..

Jeg forstår heller ikke det der. Alle kalkulatorene jeg har brukt mener jeg er i uke 6 + noen dager, mens jordmor som jeg var hos i går mente jeg var i uke 7. Litt forvirrende!
Du er jo i uke 7 når du er 6+. Kanskje dere har misforstått hverandre?

Husk at så lengre hun ikke sier fullgåtte uker så regner de at en er i uke 7 når en er 6+ på vei ;-) men at du har kun 6 fullgåtte ;-) er forvirrende vet det, men når en kommer inn i det så er det ganske logisk siden du er da begynt på feks den 7 ende uke når du har fullgått 6 uke ;-)

Husk at så lengre hun ikke sier fullgåtte uker så regner de at en er i uke 7 når en er 6+ på vei ;-) men at du har kun 6 fullgåtte ;-) er forvirrende vet det, men når en kommer inn i det så er det ganske logisk siden du er da begynt på feks den 7 ende uke når du har fullgått 6 uke ;-)
Hm, ok, da spørs det om det er det som gjør det :) Takk!

Back
Topp