hmmmmm....

tuzza

Betatt av forumet
lurte på en ting jeg... hadde som sakt rar mens denne gang. en dag og spottet dagen etter. men nå skulle jeg en tur på do og der var det hvit tykk slim i tusa. hva er dette??? har ikke hatt noe sånt før..hmmmmm!!!! og har mensen smerter i magen også. på høyre side spesielt. kan jeg ha el nå?? godt jeg skal til gynologen snart... ELLER ØNSKER JEG DERE ALLE GODT NYTT ÅR. PRATES TIL NESTE ÅR. HEHE[;)]

jeg dytter på denne her jeg, ingen som kan svare på dette spørsmålet inn i det nye året??????[&o][:D]

Heisann...

Vet ikke hva dette kan være, men er veldig spent på å få høre hva gyn. sa.

har du tatt en test eller?

Kansje du burde tatt en test...

vel... tok en test den 20 des som var negativ. jeg skal til legen den 13 jan. så jeg venter til da. har sløst nok penger syntes jeg på gr tester i des mnd. for jeg håpet virkelig at jeg var det.. har forsatt vondt i magen. og vært inne på pernille.info og lest litt om underlivet og tappen. jeg har hard tapp men som er myk på tuppen. den ligger veldig lavft nede.kan ikke kjenne om den er lukket ell ikke. kan kjenne den med en gang. men jeg har operert en liten bit av livmortappen så jeg vet ikke helt hvordan jeg da skal kjenne etter på... noen andre som har operert tappen og vet hva vi skal kjenne etter????hehehe. ja ja...[:)]

Kan være du er gravid, da forandrer utfloden seg.

Back
Topp