Hmmmmm ??? er det en liten rosa strek der eller er det bare meg? =S

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Er det en  liten rosa strek der eller er det bare meg?? men når jeg så på testen igenn etter ca en time så hadde den gått vekk igjenn ???? =S er den negativ eller positiv da? =O

. da har jeg tatt ny test å den var negativ , dette var clearblue da , vet ikke om det kan ha noe å si . Føler meg litt enda som jeg gjorde forgie gang jeg var gravid , men er sikkert ikke det da alikvell =) lykke til videre med dere andre =D

Er det en  liten rosa strek der eller er det bare meg?? men når jeg så på testen igenn etter ca en time så hadde den gått vekk igjenn ???? =S er den negativ eller positiv da? =OO

Veeeldig utydelig bilde da... ta en ny test i morgen ;-D

Hadde samme resultat med storebror og den ble ikke sterkere selv om jeg testet dagen etterpå. Når jeg testet denne gangen var streken like sterk som teststreken.

Uansett.. Lykke til med testingen og håper du kommer inn her sammen med oss!!

ja det ble veldig utydlig når jeg la det over på pcen ,  det var en veldig svak rosa strek på sia der , kan se det godt på det orginale bildet men måtte gjør det mindre her fordi det var for stort til å bli lasta opp på babyverden =s  er sånn liten rfsu test  men når jeg skulle kaste den en time etterpå så var det bare en liten rose prikk der :S ikke vet jeg altså heh

Var litt for utydelig til at jeg ser noe som helst :) Test igjen om ett par dager, er der en liiiiten strek i dag er den nok tydelig da :) *Krysser fingrene for deg * :)

Jeg kan se antydning til en en rosa strek, men er jo bare å ta en ny test i morgen, så er du mer sikker;)

hmm jaa for er ikke så lett vite om når jeg skulle hatt mensen heller siden jeg ikke har fått den tilbake enda siddn forgie graviditet .. får bare ta en ny imorgen da ;S :))

Hmm. da har jeg tatt ny test å den var negativ , dette var clearblue da , vet ikke om det kan ha noe å si . Føler meg litt enda som jeg gjorde forgie gang jeg var gravid , menmen er sikkert ikke det da =) lykke til videre med dere andre =D

Hvor langt er du evt på vei?

jeg testa på ny dagen etterpå men den var negativ , var ikke samme type test jeg hadde brukt dagen før da , vet ikke om d har noe å si . tror jeg skal teste på nytt igjenn i morgen tidlig for sikerhets skyld . har ikke ide hvor langt jeg isåfall hadde vært på vei siden jeg ikke har fått mensen igjenn siden fødselen . har bare så masse murringer i beina og hetetokter å lyst på alt mulig var derfor jeg tok testen egentlig men kan jo være d bare er tr som er på vei også da .  får vente å se i morgen da =)

Æ e så speinnt....har du testa på nytt?
Æ synes testen der såg positiv ut æ :)Min første test va negativ me d første,men ble positiv etter ei stund....;)

Back
Topp