HMMMMM,det hadde eg IKKE trodd

VilSåGjerne

Forumet er livet
sendte mail til hausken ang. dette med røykeslutten min og vekt øking.

fikk svar på mail i dag.

Det var bedre å røyke enn å legge på seg. [&:][&:][&:][&:][&:]

det var jo flott motivasjon for meg ja[&:][&:][&:]

skulle få starte opp på primolut så eg får mensen. skal ringe de i morgen så får vi se,har nemmelig disse pillene i skapet mitt hjemme eg[:)]

OBS da det var rart  men dersom du er noe overvektig så kan det nok tenkes ja. Men alikevel da, nå ble jeg sannelig forbauset. Det er jo heller kke bra med røyking da, de burde jo sagt at det var bra men pass på vekten din.

eg har vært røykesyk i lang tid no........ så dette var ikke rette beskjeden å få nå liksom

jeg kjønner deg godt jeg, dette var da feil beskjed å få, men jeg håper at du fortsetter med å holde deg unna røyken. Men du må nok tenke litt i nye baner slik at vekten går ned litt. Du har jo fortdatt litt tid før sprøytestart, dette greier du.

denne beskjeden trengte eg ikke i d hele tatt for eg ble så ennå mere røykesyk no[:@] *faen faen* [:@]

VilSåGjerne nå må du tøffe deg opp, husk det er beder å slutte nå så slipper du å gjøre dette når du blir gravid, da har du mer enn nok med det som skjer med kroppen din, så da er det bare en ting å gjøre, trene og spise sunt. Jeg har noen sunne favoritt oppskrifter. Bl.a. indonesisk gryte fra boken Grete Roedes beste oppskrifter, jeg hvet ikke om det er den boken du har jeg. Det er en sunn lynkur bak i boken også.

ORIGINAL: Apple

Dette var en rar beskjed! [&:] Selv om vektnedgang kan få eggløsning til å skje lettere, har jo røyken ikke noen særlig gunstig utvikling!

Vet du hva, VilSåGjerne? Hør på oss i stedet du! [:)] Fortsett den gode trenden med null røyk OG sunn livsstil! Det er det beste du kan gjøre for både deg selv, samboeren din og den kommende babyen! [:)]

Stå på snuppa! [:)]

signerer denne [:D]
det var tragisk å si noe sånt...[:@] men enig med APPLE[:)]

Dette var en rar beskjed! [&:] Selv om vektnedgang kan få eggløsning til å skje lettere, har jo røyken ikke noen særlig gunstig utvikling!

Vet du hva, VilSåGjerne? Hør på oss i stedet du! [:)] Fortsett den gode trenden med null røyk OG sunn livsstil! Det er det beste du kan gjøre for både deg selv, samboeren din og den kommende babyen! [:)]

Ditto, stå på....

ORIGINAL: * Bobbo *

Ditto, stå på....

Detta klare du[:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Du, snuppa, hold deg unna den røyken nå! Du har vært så fantastisk flink så langt, og dette skal du klare videre. Vektøkningen din vil garantert stabilisere seg og du vil helt sikkert også gå ned så flink som du er med kosthold og alt annet. Røyking skaper ikke akkurat gunstige forhold for en spire, så stå på videre! Skjønner ikke at de kan si noe sånt. Og uansett, nå er det ikke din egen kropps hormoner som skal lage egg, men hormoner utenfra. Sånn sett er ikke noen kilo ekstra noe stort problem. Å røyke gjør i hvert fall forholdene i livmor dårligere, det er helt klart. Og tenk på den kommende babyen din du, den har i hvert fall godt av en røykfri mamma. Nei, VilSåGjerne, stå på videre! Støtter deg 120 % i prosessen! Du er kjempeflink! [:)]

Atter en gang veldig kloke ord fra Nesing. Må bare signere denne.

En vektøkning nå trenger ikke være så ille. Det er normalt å gå litt opp i vekt ved røykeslutt. Røyken gir deg kunstig høyere forbrenning, som plutselig forsvinner når man kutter røyken, men om du fortsetter den gode trenden med trening og kosthold, vil forbrenningen fort øke igjen og du vil se kiloene forsvinne.

STÅ PÅ!

ja eg e over vektig,men eg e ikke tjukk..... høres rart ut. men ja, eg veier mange kilo,men en kan ikke se at eg veier så mye..... noen rare kropper[&:]

Twinanne: den indonesiske gryten var kanon god[:D] ikke smakt så god mat på lenge eg[:D] skal se i boken igjen på torsdag når eg skal på jobb[:D] se om eg finner den lyn kuren ,bare for å se[:)] liker ikke sånne slanke kurer, eg mener en bør være aktiv og passe på maten så skal d være bra liksom[:D] men skal se på den[:D]

Back
Topp