hmmmm.....

mai__baby08

Glad i forumet
hmmm... ble litt satt ut.... når x-svigermoren min ringte meg....(hun har en venninne som er synsk)
og denne venninnen vet alt... som skjer med meg og min x....

så inatt drømte x-svigermoren min om at jeg var gravid... og kom på denne samtalen med venninnen sin....

så hun ringte meg idag og spurte om hun har fortalt meg om det venninnen hennes har sagt til hun....nei sa jeg....så sa hun: hun (venninna til x-svigermor) hadde sett i korta sine at du har flyttet fra..... (sønnens navn) og at dere kom til å få det bedre ved at dere bor hver for dere....og at dere snart skal ha et barn til... den kommer på høsten.

så sa hun: er det sant?er du gravid?

shiiit tenkte jeg.... å sa bare nei jeg er ikke det.... så sa hun,jeg tror du er det el ikke vet om du er det riktig enda....

denne venninnen har hatt rett mange ganger... og hadde rett med mine to forrige svangerskap.....

litt avslørt nå.... x-svigermor tror nå at det kommer en baby til... men jeg holder det for meg selv inntil videre :)

hmmm... ble litt satt ut.... når x-svigermoren min ringte meg....(hun har en venninne som er synsk)
og denne venninnen vet alt... som skjer med meg og min x....

så inatt drømte x-svigermoren min om at jeg var gravid... og kom på denne samtalen med venninnen sin....

så hun ringte meg idag og spurte om hun har fortalt meg om det venninnen hennes har sagt til hun....nei sa jeg....så sa hun: hun (venninna til x-svigermor) hadde sett i korta sine at du har flyttet fra..... (sønnens navn) og at dere kom til å få det bedre ved at dere bor hver for dere....og at dere snart skal ha et barn til... den kommer på høsten.

så sa hun: er det sant?er du gravid?

shiiit tenkte jeg.... å sa bare nei jeg er ikke det.... så sa hun,jeg tror du er det el ikke vet om du er det riktig enda....

denne venninnen har hatt rett mange ganger... og hadde rett med mine to forrige svangerskap.....

litt avslørt nå.... x-svigermor tror nå at det kommer en baby til... men jeg holder det for meg selv inntil videre :)

Meget spesielt... Å litt skremmende ;) Men syns det skal være lovt til å holde det for seg selv, så kan x-svigermor tro hva hun vil :p

Creeeeepy!!! hehe, snakk om å holde deg i tøylene og å ha full kontroll på deg da... iiiik :P

Hehe, samme skjedde med meg i går. Snakket med broren min på skype, og så fortalte han at han hadde drømt at jeg var gravid. Det var sikkert veldig tydelig på ansiktet mitt at han hadde rett, for jeg fikk ikke tid til å prøve å lyve en gang før han forsto det.

For 2 år siden sa bestefaren min dere kommer til å få en september baby. Han har hatt rett om alle graviditeter i familien vår pluss at for et år siden var jeg hos fotsoneterapaut som er litt synsk som spør om hva jeg gjør hvis jeg blir gravid før bryllupet(vi skal egentlig gifte oss i juli) og at jeg bør være forberedt. Morsomt å se hva testen viser til helgen :))

syns det var veldig skummelt med engang jeg hørte om denne venninnen,men nå har jeg kjent henne i nesten ni år... husker første gangen hun kom til meg å sa... åh jeg gleder meg til å bli kjent med barnet deres.... whaaaaat sa jeg,jeg visste ikke engang at jeg var gravid :) hadde rett begge gangene når jeg spurte etter hav vi kom til å få...

men det siste syns jeg var ekkelt...siden jeg ikke har vært i kontakt med henne el sett henne på over ett halv år...

hihi så ekkelt da! Mamma sin synske venninde sa hele tia at jeg skulle miste 6 små føre jeg fikk ei lita jente. Så skulle jeg miste 3 og få en STOR gutt... Såe.... Så fram til nå sttemmer det jo! Men blir spennende å se om det kommer en stor gutt nå da :)

Litt spennende det der. Men ser jo ut til å stemme da
.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp